Duidelijkheid graag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
23
Kitpvp
Is scammen toegestaan op prison?
Ja of nee

@remymine
@Datdus
@walk3n_fridge
@Dimitjuhh
@Daaannn

De ene speler zegt dat het wel mag en de andere niet, ik heb atm alleen nog gezien bij /rules dat scammen nergens mag, maar als de helft zegt dat het wel mag op prison en de andere helft niet is er geen duidelijkheid voor mij.
 
  • Like
Reactions: Daaannn

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Scammen op prison mag

Maar, het scammen met real geld is niet toegestaan

Dus:

'Pay me €10 op Paypal en ik zal je laten leven en je doet dat vervolgens niet, dit mag NIET'

'Pay me 2 miljoen coins en ik geef je 10 stacks Diamond blocks en je doet dit vervolgens niet, dit mag WEL
 

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
23
Kitpvp
DIt is wat ik bedoel dus.
de ene zegt van wel, de ander van niet.
Duidelijkheid van de staff graag??

Dan kan ik iedereen die het vraagt aanwijzen dat het wel/niet mag, want er word pittig veel naar gevraagd.
 

Craftkrats

God
Craftkrats
Craftkrats ✔
God
18 nov 2014
43
2
110
Staff heeft gezegd dat scammen mag zolang het maar binnen prison blijft. nooit gehoord dat het niet meer mocht.
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Scammen op prison mag maar niet als je bijvoorbeeld Keys ruilt op skyblock voor prison Keys
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Zoals de players hier boven mij al hebben gezegd: Scammen is nergens toegestaan behalve op prison. Zolang dit natuurlijk binnen prison blijft en niet met andere gamemodes en/of echt geld word gecombineerd. Dit is namelijk NIET toegestaan. Hopelijk heb je hier wat meer duidelijkheid bij @Maxxooo
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Scammen mag nergens op de Haunted, dus ook niet op de huidige prison
Sorry voor de onduidelijkheid hierover.
 
  • Like
Reactions: SKRWildfire

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
  • Scammen (zwendelen) met alle currencies is nooit toegestaan.
Dus ook niet op prison. Scammen wordt bestraft met een ban en dient gereport te worden in een support ticket.
 
  • Like
Reactions: Maaraa

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
23
Kitpvp
  • Scammen (zwendelen) met alle currencies is nooit toegestaan.
Dus ook niet op prison. Scammen wordt bestraft met een ban en dient gereport te worden in een support ticket.


Dankje, dat zal ik dus doorgeven aan de rest :P:P
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Prison = prison, daar hoort scammen bij. Volgensmij werd er in het begin al gezegd dat je op prison mag scammen, maar zal t eerst nog wel even goed navragen aan staff en evt overleggen
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Prison = prison, daar hoort scammen bij. Volgensmij werd er in het begin al gezegd dat je op prison mag scammen, maar zal t eerst nog wel even goed navragen aan staff en evt overleggen
Het is zoals ik zeg dat het is. Op alle reports voor scam hebben we via de support vaak straffen uitgedeeld, ook voor prison.
 
  • Like
Reactions: RyanGo

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Het is zoals ik zeg dat het is. Op alle reports voor scam hebben we via de support vaak straffen uitgedeeld, ook voor prison.

Misschien offtopic, maar heeft wel met scammen te maken. Gaat scammen of factions ook bestraft worden? Ik hoop het zelf niet want scammen is toch wel iets typisch factions (en daarmee bedoel ik niet met echt geld natuurlijk)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.