Bouw wedstrijd hauntopia

Status
Niet open voor verdere reacties.
ac8yro.png


Hey beste Haunted Network spelers,

We hebben weer wat nieuws te melden. We zijn bezig met een nieuwe server gamemode genaamd Hauntopia. Hierboven een aantal afbeeldingen van gebouwen die we daar in gebruiken. Het doel is om een hele grote stad op te zetten. Hierbij kunnen we jullie hulp heel goed gebruiken.

Wat moet je doen? Bouw op creative normal plots een zo mooi mogelijk bouwwerk. Dit kan zijn een huis, een rijtjes woning of flatgebouw maar kan ook een bedrijven kantoor (vooral hoge kantoren zoeken we) of zelfs een supermarkt, slager, bakker, politie bureau, ziekenhuis of brandweer zijn. Alles wat je in een gewone stad tegen komt telt mee. Maak er een mooie screenshot van en plaats die samen met je ingame naam een coördinaten als reactie in dit topic.
Natuurlijk kan een wedstrijd niet zonder regels en prijzen voor de winnaars. We beginnen met de regels:

Regels

-Je hebt tot 1 januari de tijd om je bouwwerken te laten mee tellen voor de wedstrijd
-Geen aanstoot gevende bouwwerken. Stripclubs, dating bureaus, seksistische bouwwerken worden niet meegenomen.
- Alle materialen en bouwstijlen zijn toegestaan, echter bouwwerken die vergelijkbare stijl of bouwmaterialen hebben als de al aanwezige gebouwen hebben een hogere kans.
- Cobble, dirt en kleine houten huisjes maken bijna geen kans op winnen. Besteed je tijd dus goed en bouw wat moois
- Gebouwen hoeven niet origineel te zijn, maar houd rekening met andere spelers en gebruikers als je iets van internet of elders op de server gebruikt. Hier letten we wel op


Prijzen

De winnaars van de bouwwedstrijd worden bekend gemaakt tijdens de opening van Hauntopia. De winnende bouwwerken worden daadwerkelijk gebruikt in Hauntopia en voorzien van je naam. De echt mooie gebouwen worden meerdere keren gebruikt. De winnaars krijgen ook extra ingame geld om meteen een snelle start te maken in Hauntopia.

Dus doe je best en wie weet zie je straks jou ontwerp terug op de Hauntopia server.
vriendelijke groet en veel succes gewenst,

Staff Haunted Network
 
Laatste update:

Nyborh

Supreme+
Nyborh
Nyborh ✔
Supreme+
22 jul 2015
64
9
137
23
West-Vlaanderen
  • Like
Reactions: Deleted member 3030

xQuinten

Niet Verified
22 dec 2015
5
0
30
21
Mag je 2 of meer bouwwerken maken of maar 1 want ik heb er al 1 gestuurd maar zou er graag nog 1 maken mag dat?
 

Nyborh

Supreme+
Nyborh
Nyborh ✔
Supreme+
22 jul 2015
64
9
137
23
West-Vlaanderen
Mag je 2 of meer bouwwerken maken of maar 1 want ik heb er al 1 gestuurd maar zou er graag nog 1 maken mag dat?
Naar mijn weten mag je meerder bouwwerken in sturen
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Gewoon lezen mensen, bouwen op normal plots, dat is maar 1 maat. En ja 1 januari is de eind datum. Vanaf dan gaan we kijken welke bouwwerken er mooi genoeg zijn om in hauntopia gezet te worden. Eenmaal gekozen en gezet word die niet meer veranderd dus verder aan werken is je eigen keuze maar dat zie je dan niet meer weer in hauntopia.

We zoeken nog altijd hogere gebouwen voor een kantoren district. Inrichten op beneden vloer en eerste etage is hierbij belangrijk. De rest kan je afsluiten :). We zijn momenteel al heel druk aan het rondkijken zowel op creative als op survival naar ideeen. ALLEEN DE HIER GEPLAATSTE BOUWWERKEN tellen mee voor de bouwwedstrijd.
 

Nikoo

God
elNikoo
elNikoo ✔
God
5 sep 2015
148
41
230
22
Gent
Zo, hier heb ik wel een 2 uur aan gewerkt :D. Het is geen kantoorgebouw maar ik vind het zelf wel wat. Coords in het begin van de video.
 

reinouta

Niet Verified
10 nov 2014
7
0
55
13
upload_2015-12-25_14-50-53.png

Ik heb mijn hotel op een Elite Plot gemaakt.
De coords staan op mijn screenshot.
Het is een ingericht hotel !
Hauntopia is een super goed idee :D
 

Sander Ickx

Elite
PapiSander
PapiSander ✔
Elite
28 jul 2015
1
0
78
België
Ik heb een huisje gemaakt voor Hauntopia.
Dit zijn de XYZ assen
X: 2973,402 / Y: 65/ Z: -882,597
Mijn Minecraftnaam is : Kobecai2
Ik weet niet of het veel uitmaakt, maar dit huisje staat wel op de Elite wereld van Creative.
Alvast Bedankt
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik heb een huisje gemaakt voor Hauntopia.
Dit zijn de XYZ assen
X: 2973,402 / Y: 65/ Z: -882,597
Mijn Minecraftnaam is : Kobecai2
Ik weet niet of het veel uitmaakt, maar dit huisje staat wel op de Elite wereld van Creative.
Alvast Bedankt
Lezen... Alleen normal plots.
 

Nikoo

God
elNikoo
elNikoo ✔
God
5 sep 2015
148
41
230
22
Gent
Ik ga later nog iets maken wss een supermarkt/klerenwinkel wilt aub niemand dit idee steken?
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Nog 5 dagen te gaan om mee te doen met bouwwedstrijd. We herhalen het wederom alleen normal plot builds doen mee met de bouwwedstrijd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.