Bouw wedstrijd hauntopia

Status
Niet open voor verdere reacties.
ac8yro.png


Hey beste Haunted Network spelers,

We hebben weer wat nieuws te melden. We zijn bezig met een nieuwe server gamemode genaamd Hauntopia. Hierboven een aantal afbeeldingen van gebouwen die we daar in gebruiken. Het doel is om een hele grote stad op te zetten. Hierbij kunnen we jullie hulp heel goed gebruiken.

Wat moet je doen? Bouw op creative normal plots een zo mooi mogelijk bouwwerk. Dit kan zijn een huis, een rijtjes woning of flatgebouw maar kan ook een bedrijven kantoor (vooral hoge kantoren zoeken we) of zelfs een supermarkt, slager, bakker, politie bureau, ziekenhuis of brandweer zijn. Alles wat je in een gewone stad tegen komt telt mee. Maak er een mooie screenshot van en plaats die samen met je ingame naam een coördinaten als reactie in dit topic.
Natuurlijk kan een wedstrijd niet zonder regels en prijzen voor de winnaars. We beginnen met de regels:

Regels

-Je hebt tot 1 januari de tijd om je bouwwerken te laten mee tellen voor de wedstrijd
-Geen aanstoot gevende bouwwerken. Stripclubs, dating bureaus, seksistische bouwwerken worden niet meegenomen.
- Alle materialen en bouwstijlen zijn toegestaan, echter bouwwerken die vergelijkbare stijl of bouwmaterialen hebben als de al aanwezige gebouwen hebben een hogere kans.
- Cobble, dirt en kleine houten huisjes maken bijna geen kans op winnen. Besteed je tijd dus goed en bouw wat moois
- Gebouwen hoeven niet origineel te zijn, maar houd rekening met andere spelers en gebruikers als je iets van internet of elders op de server gebruikt. Hier letten we wel op


Prijzen

De winnaars van de bouwwedstrijd worden bekend gemaakt tijdens de opening van Hauntopia. De winnende bouwwerken worden daadwerkelijk gebruikt in Hauntopia en voorzien van je naam. De echt mooie gebouwen worden meerdere keren gebruikt. De winnaars krijgen ook extra ingame geld om meteen een snelle start te maken in Hauntopia.

Dus doe je best en wie weet zie je straks jou ontwerp terug op de Hauntopia server.
vriendelijke groet en veel succes gewenst,

Staff Haunted Network
 
Laatste update:

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Er zijn al heel veel mooie bouwwerken (gespot) !
Top :D!

Ik zou al graag willen zien hoe de stad eruit ziet :D, ik heb paar leuke gebouwen langs zien komen :)
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik ben ook al lekker aan het bouwen.. it's still a surprise :P
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Beste @DimiPower , de bedoeling is om spelers bij het Hauntopia te betrekken, er zal gekozen worden welke bouwwerken erin bij komen, en als Hauntopia word gelanceerd kan iedereen het bewonderen.
Iedereen kan dus wat bouwen op crea en zijn/haar screen hier neer zetten met de cords
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Beste @DimiPower , de bedoeling is om spelers bij het Hauntopia te betrekken, er zal gekozen worden welke bouwwerken erin bij komen, en als Hauntopia word gelanceerd kan iedereen het bewonderen.
Iedereen kan dus wat bouwen op crea en zijn/haar screen hier neer zetten met de cords
Weet ik :P
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Hij is af :oops:
Screen Shot 2015-12-21 at 17.28.37.png


Final Office.png


No hate :D

Green Office ;3
 

Joriswisse

Niet Verified
5 mrt 2015
26
1
74
22
Mogen alle spelers op hauntopia?
Of gaat dat met whitlisted
En komt er dan een nieuw server ip
En doe ook wat met de donateurs die ook misschien wat extra geld krijgen
Sommige mensen kunnen mooi bouwen en ik bijvoorbeeld niet

Groetjes joriswisse
 

GekkeHurrem

Moderator
GekkeHurrem
GekkeHurrem ✔
Moderator
10 dec 2015
52
30
190
Belgie
gekkehurrem.dev
Moest het niet 50x50 zijn die plot waar je op mocht bouwen ?? @_Spanky001
 

GekkeHurrem

Moderator
GekkeHurrem
GekkeHurrem ✔
Moderator
10 dec 2015
52
30
190
Belgie
gekkehurrem.dev
Dus ik kan dan voor de 3de keer opnieuw beginnen met bouwen :(
 

xQuinten

Niet Verified
22 dec 2015
5
0
30
21
MC naam is : xQuinten
coordinaten zijn : X:-4972 Y: 69 Z: -542


ik weet niet of de foto werkt
 

Bijlagen

  • 2015-12-22_16.25.44.png
    2015-12-22_16.25.44.png
    924,6 KB · Bekeken: 233
Status
Niet open voor verdere reacties.