Zo veel hackers ....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Ik speel gemiddeld elke dag wel 1 uurtje kitpvp en dan denk je leuk even te pvpen en ja hoor er zijn weer hackers die de boel verderven. Ik weet dat er wat moderaters online zijn alleen de hackers worden dan ook niet altijd gebanned. Is er mischien een mogelijkheid voor de anti- cheat plugin wat strenger zijn of dat er wat meer mogelijkheden zijn om hackers te bannen want ik ben ze spuugzat. Geen kritiek op staff of zo ik heb respect voor jullie werken alleen dit hindert gewoon.

EvilHebix
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Ik ben het er zeker mee eens dat hackers irritant zijn en dat ze weg mogen, maar de anticheat strenger lijkt me geen goede oplossing, veel hacks kunnen sws (bijna) niet gezien worden door anticheat. En 1 van de redenen dat de hitdetection op haunted zo slecht is is omdat de anticheat streng is. Het lijkt me dus geen goede oplossing om het zo te doen.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Anti cheat zal nooit kunnen oordelen op ban niveau. Teveel factoren die false positives kunnen geven, zoals lag van de server, of lag aan de kant van de speler zelf.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Het probleem is nu ook dat de moderators nu vaak bezig zijn met de mega-update dus hebben ze minder tijd voor andere dingen. na de mega-update denk ik dat ze wel wat vaker on zullen zijn om de boel op te kuisen :cool:
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
zou wel leuk zijn he als er een aparte kitpvp server kwam waar alleen Legend en hoger op mag spelen, op die manier zul je de meeste hackers eruit houden, aangezien mensen die legend of god gekocht hebben niet graag het risico lopen gebanned te worden ;)
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
zou wel leuk zijn he als er een aparte kitpvp server kwam waar alleen Legend en hoger op mag spelen, op die manier zul je de meeste hackers eruit houden, aangezien mensen die legend of god gekocht hebben niet graag het risico lopen gebanned te worden ;)
nou das niet echt waar ik upload zo een video over 2 legend / god donateurs die hacken :/ soms kopen ze een rank dat ze nog minder goed te killen zijn als ze hacken
 

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
er zijn ook gewoon spelers die iedereen hacker noemt vanwege dat ze niet goed zijn in pvp
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
hey, ik zei ook "de meeste" he, tuurlijk zullen er ook gekken zijn die toch hacken terwijl ze net legend gekocht hebben... maarja, ik denk dat er tussen de legends/gods veeeeel minder hackers zitten dan bij gewone spelers ;)
 

Axeadra

Niet Verified
8 mei 2014
30
12
74
24
Of ze kopen een rank zodat ze minder verdacht lijken
Met een rank lijk je niet minder verdacht alleen mensen denken dan dat ze niet hacken omdat ze hun geld niet kwijt willen. Een hacker kan je duidelijk zien.
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Dit kan nog vies tegen vallen, sommige mensen kunnen heel goed met hun hacks omgaan of gebruiken minder obvious hacks. Van gods denk je wel minder snel dat ze hacken, omda ze anders toch geen rank zouden kopen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.