275wolf God zwofly ✔ God 30 sep 2014 125 20 174 18 okt 2014 #1 ik heb een hele tijd (waarin ik normaal waarschijnlijk al spawners had gevonden) gezocht naar spawners in de nether, ik heb geen enkele spawner kunnen vinden dus vraag ik me af: zijn er eigenlijk (nog) wel spawners in de nether?
ik heb een hele tijd (waarin ik normaal waarschijnlijk al spawners had gevonden) gezocht naar spawners in de nether, ik heb geen enkele spawner kunnen vinden dus vraag ik me af: zijn er eigenlijk (nog) wel spawners in de nether?
S Sherwan_ Niet Verified 13 okt 2014 365 40 129 20 18 okt 2014 #2 ik heb zelf mijn home staan bij een blazespawner, dus het antwoord is wss ja. gewoon ff doorzoeken -succes
ik heb zelf mijn home staan bij een blazespawner, dus het antwoord is wss ja. gewoon ff doorzoeken -succes
D Deleted member 13307 Guest 25 aug 2017 #4 Waarschijnlijk zijn er geen meer te vinden aangezien (heb ik gehoord) veel xrayers de nether in zijn gegaan op jacht naar de spawners...
Waarschijnlijk zijn er geen meer te vinden aangezien (heb ik gehoord) veel xrayers de nether in zijn gegaan op jacht naar de spawners...
Bart Supreme Bartyh ✔ Supreme 11 apr 2016 541 152 330 20 Utrecht 25 aug 2017 #5 Er komt toch soon een nieuwe survival server, dus mocht het leeg zijn moet je nog ff geduld hebben
blocky Supreme blocky12 ✔ Supreme 5 apr 2015 469 191 262 25 aug 2017 #6 JoshuaPlayGames zei: Waarschijnlijk zijn er geen meer te vinden aangezien (heb ik gehoord) veel xrayers de nether in zijn gegaan op jacht naar de spawners... Click to expand... Dit topic is nog van 2014 beetje outdated ;)
JoshuaPlayGames zei: Waarschijnlijk zijn er geen meer te vinden aangezien (heb ik gehoord) veel xrayers de nether in zijn gegaan op jacht naar de spawners... Click to expand... Dit topic is nog van 2014 beetje outdated ;)
Bart Supreme Bartyh ✔ Supreme 11 apr 2016 541 152 330 20 Utrecht 25 aug 2017 #7 Owh haha dat had ik niet door, ik kijk altijd bij ''Nieuwe reacties'' om te kijken of er nog iets leuks is om op te reageren
Owh haha dat had ik niet door, ik kijk altijd bij ''Nieuwe reacties'' om te kijken of er nog iets leuks is om op te reageren
D Deleted member 13307 Guest 25 aug 2017 #8 iBobbb zei: Owh haha dat had ik niet door, ik kijk altijd bij ''Nieuwe reacties'' om te kijken of er nog iets leuks is om op te reageren Click to expand... Ik had het ook niet door xD Dit stond gewoon ergens en ja... Ik reageer er maar op xD
iBobbb zei: Owh haha dat had ik niet door, ik kijk altijd bij ''Nieuwe reacties'' om te kijken of er nog iets leuks is om op te reageren Click to expand... Ik had het ook niet door xD Dit stond gewoon ergens en ja... Ik reageer er maar op xD