Geaccepteerd Xcasanovaa verbannen door dark_obscurity [fake tp]

Status
Niet open voor verdere reacties.

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Hallo staff,

Ik ben verbannen voor Fake Tp's en dat houd in door middel van een andere naam naar een speler te tpen en je voordoen als een andere speler. En de speler die mij reporte dacht dat ik 'TP hacks' had en daar had hij me ook voor gereport want hij dacht dat Remymine of ik de console kon lezen omdat hij serieus dacht dat zijn vriend Tpde en niet ik.

Toen ik banned werd was ik best wel in schok want ik had het niet verwacht ik dacht dat het gewoon toegestaan was en het nergens staat in de regels en ik dit NIET expres deed als ik wist dat het niet toegestaan was had ik het ook niet gedaan want ik heb een sollicitatie gedaan voor moderator en ik wil het niet verpesten plus ik help af en toe remy met ideeën voor de faction server en zie ik niet waarom ik de regels zou breken ik heb dit echt niet expres gedaan als ik het wist zou ik het echt niet doen want ik was zowat de eerste die met dit probleem kwam naar remy of het fixed zou worden want zo werd mijn eerste faction base geraid en toen had ik het gemeld en ik kreeg het antwoord 'We behandelen geen fake tp's ; in de teamspeak' en toen dacht ik gewoon dat het mocht en toen ik banned werd voelde ik me best wel genaaid en had ik hier en daar wat toxic berichten geplaatst wat nu gelukkig verwijderd is.

Ik hoop dat ik eens kans mag krijgen en dit zal niet nog een keer gebeuren.

Groetjes,
xCasanovaa ook wel bekend als die ene pvper...

@remymine
 

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
Ik heb me bij deze aan de regels gehouden, dus veder zal ik hier niet veel aan kunnen doen.
Er staan wel wat verwijten naar @remymine in, dus deze zal een laatste oordeel geven.

Met Vriendelijke Groet,
Dark_Obscurity
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
In geval van grote twijfel over het algemeen bekend zijn van de regel, is de regel toegevoegd op onze regel pagina, en ben je unbanned.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.