Geweigerd X-ray op partymine [geen x-ray.....]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mariokart538

Niet Verified
18 feb 2015
10
0
50
24
Hoi ik ben Lars/mariokart538 en ik ben gebanned voor x-ray met geen reden. Bij de partymine op 14-2-2016 maar ik had helemaal geen x-ray en ik geef toe dat ik wel hacks heb maar ik zet ze nooit aan. Dus daarom vind ik het heel lullig dat ik ben gebanned iedereen zegt ook dat ik hack maar dat is niet zo! Dauwdruppel heeft het verkeerd gezien want ik hackte serieus niet. Het was gewoon geluk dat 2 beacons op het zelfde pad lagen en daarom krijg ik zomaar 1 ban? Ik snap dit helemaal niet want ik ben gwn zomaar gebanned voor 1 maand dauwdruppel zij wel dat het duidelijk te zien was in de chat zei me vriend waarmee ik skypte, maar ik snap het echt niet sinds wanneer is geluk bannable? Ik zweer ik heb niks aan hacks meer ik heb ze nog wel op me com maar niet in me minecraft geinstalleerd laatmaar zeggen. Daarom vind ik het echt stom/dom dat ik zomaar 1 ban krijg ik snap dit nogmaals echt niet hiermee zou ik graag 1 unban willen aanvragen, want ik heb gewoon voor niks 1 ban gekregen @dauwdruppel

Mvg, Lars/mariokart538
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
jij hebt bij 1 partymine 5 beacons gevonden dat was al een beetje verdacht.
en bij de 1 reset van de party mine minede jij gewoon straight richting beacons je deed niet eens je best om legit te lijken.

hierbij je unban afgewezen.
 

Mariokart538

Niet Verified
18 feb 2015
10
0
50
24
Nee dit is niet waar het is niet eerlijk want 1 vriend van mij had ook wel 4 beacons dus en je weet toch wel dat geluk ook bestaat? Ik heb het serieus niet aangehad maarja als jij me niet gelooft en denk dat er geen geluk op de wereld bestaat oke.
 

Mariokart538

Niet Verified
18 feb 2015
10
0
50
24
Ik heb al heel vaak 1 ban gehad en daarbij had ik ook al 1 rang gekocht dus waarom zou ik gaan hacken? Ja van die speedmine was weldegelijk waar maar van dit niet en als ik echt hackte deed ik wel mijn best op legit te lijken dan was ik heus wel slim geweest want ik ben niet dom als ik uberhout al eens hacks heb gehad etc. Ik heb heel vaak ban gehad veel forums aangemaakt dus dat betekent dat ik het Klote vind dus dan zal ik nooit meer gaan hacken

Mvg mario
 

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
496
181
295
23
Nederland
Ik wil even toevoegen:

In je aanvraag zeg je het volgende: ik ben gebanned voor x-ray met geen reden. Die zin klopt al niet, want xray is dus de reden waarom je bent verbannen.

Eerst zeg je dat je hacks aan had en vervolgens waren ze niet geinstalleerd op je MC maar wel op je PC, waarom zitten ze dan op je PC of heb je ze geinstalleerd zonder te gebruiken, beetje apart of niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.