Wtf ik kon niet hitten opeens wtf wtf wtf ik ben doodgegaan met p4 enzo axe alles

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Ingespawnde gapps, heb je mijn goldfarms wel gezien? Oh nee, tuurlijk niet, jij was banned voor hacks.
Ingespawnde gapps, heb je mijn goldfarms wel gezien? Oh nee, tuurlijk niet, jij was banned voor hacks.
Klopt had het niet gezien ik. Was bannend omdat jij er niet tegen kon dat ik en m'n f je eazy had gerekt het grappigste was dat jij 10 gaps zat te. Vreten en nog verloor ja logisch he je pvpt tegen 4 man waaronder ik de 1 ste was met je hoogste axes maar Np ik zou maar al je stuff gaan weghalen je wordt geraid maar dat zie je nog wel :)
Mvg
 

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
2 teveel..
2 teveel ? Het was eigenlijk
Maar 1 iemand dat was awesmenlgames hij pvp hackte dat is gewoon zo ik had lagg in de pvp maar idc nu en pvpgamble gebruikte speedmine ook geen pvp hack dus wij hadden gewoon legit gepvpt
 

naffiekuijt

Niet Verified
19 dec 2014
51
8
99
22
2 teveel ? Het was eigenlijk
Maar 1 iemand dat was awesmenlgames hij pvp hackte dat is gewoon zo ik had lagg in de pvp maar idc nu en pvpgamble gebruikte speedmine ook geen pvp hack dus wij hadden gewoon legit gepvpt
Speedmine is ook hack x ray is ook hack lees eerst regels voordat je onzin uitgaat kramen HACK=HACK=VERBODEN

Mvg Naffie

Btw we raken off topic @Checkpointx Slotje Aub
 

GewoonBeast

Niet Verified
16 apr 2014
154
32
139
22
Arnhem
Echt he hahaha hij moet elke week nieuwe base maken en weer spullen gaan hakken zoals oby enzo HAHAH iedereen heeft binnen 1-2 dagen z'n HOME in of op z'n base en dan is die binnen 1 week geraid ahahah ik vindt dit zo grappig dat hij denkt dat hij m'n f heeft geraid wij hebben zelf daar alles zitten mollen WOOOW WOOOW er zijn wat chesten opgeblazen wat erg en mensen zoals @GewoonBeast zijn ook newb die komen wanneer we off zijn btw naikie jij moet serieus /disconnect doen met je newb backstap en dan /rtp @Sherwan_ rekte je eazy en m'n neefje jou ook woaaaoao xD

Mvg :)
Tja... Ik ben gewoon online als jij er ook bent. Maar het ging lastig toen je banned was ;). Hopelijk heb je het licht gezien om legit te gaan spelen.

Mvg Ezra
 

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Weet
Speedmine is ook hack x ray is ook hack lees eerst regels voordat je onzin uitgaat kramen HACK=HACK=VERBODEN

Mvg Naffie

Btw we raken off topic @Checkpointx Slotje Aub
weet ik is ook hacken daarom is hij toch bannend ? Ik heb het over dat hij denkt dat onze hele f pvp hacks gebruikte en dat we daarom wonnen van hun maar we rekte ze gewoon
 

naffiekuijt

Niet Verified
19 dec 2014
51
8
99
22
Weet

weet ik is ook hacken daarom is hij toch bannend ? Ik heb het over dat hij denkt dat onze hele f pvp hacks gebruikte en dat we daarom wonnen van hun maar we rekte ze gewoon
Dude jij heb zelf hacks samen met pvpgamble op die vid is het duidelijk te zien dat je hackt en nee dat is geen lagg
Ben 1 maandje (nog niet eens) ge 2 v 1t op factions waarbij ik perongeluk een kloof insprong kreeg gelukkig geen damage,ravi bleef boven staan en gamble kwam achter me aan, uiteindelijk na 30 sec kreeg gamble mij in een hoek daarna zetten hij ze hacks aan en begon boven mij te
hitten uiteindelijk schoot ik em weg met bow en ben er uitgekomen.
Maar alsnog hacken is voor mensen die niet kunnen pvpen net zoals er nu nieuwe spawn is met safezone als mensen bijna dood zijn vluchten ze er snel in, zelfde verhaal met looters ze rennen er heen pakken stuff en rennen terug dus bij deze Hacks=noob zijn

-Mvg Naffie
 

Dennis6702

Niet Verified
28 nov 2014
16
0
30
22
Klopt had het niet gezien ik. Was bannend omdat jij er niet tegen kon dat ik en m'n f je eazy had gerekt het grappigste was dat jij 10 gaps zat te. Vreten en nog verloor ja logisch he je pvpt tegen 4 man waaronder ik de 1 ste was met je hoogste axes maar Np ik zou maar al je stuff gaan weghalen je wordt geraid maar dat zie je nog wel :)
Mvg

Steven heeft een grote goldfarm om de 10 minuten heeft ie wel een God appel en als je een goldfarm hebt en je gaat piggs slaan met een axe krijg level je erg snel op axes. ;D
 

GewoonBeast

Niet Verified
16 apr 2014
154
32
139
22
Arnhem
Ja maar speedmine is geen pvp hack toch? En wat m'n vriend heeft niet tegen jou gevochten ? Dus wie tegen jou vochten wess Ravi en ik en gamble hadden jou jimierajax naikie jij en stripaxe eazy gerekt
Daarom boeide die base ons niet eens dat was eigenlijk onze geclaimde base ja die is nooit goed dan laat je op /f map zien waar je belangrijkste base zien we zijn niet dom

En btw idc
Mvg
Vergeet ShadowMystro niet ;) Daarmee kwam je met hacks op me af en killde je me;) bit idc About that.
Iniedergeval welkom terug!

Mvg Ezra
 

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Vergeet ShadowMystro niet ;) Daarmee kwam je met hacks op me af en killde je me;) bit idc About that.
Iniedergeval welkom terug!

Mvg Ezra
Oohw dankje maar ik ben shadowmystro niet ik was op vakantie toen dat allemaal gebeurde
 

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
23
Free-Wifizone
Status
Niet open voor verdere reacties.