Gesloten Woodland mansion

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Hoe fantastisch zou het zijn dat op survival een Woodland Mansion(moeilijkheids graad instellen) aanwezig zou zijn. En dat het zo in is gesteld dat spelers met een rank geen gebruik kunnen maken van hun rank op dat moment.Dan kan iedere speler er gebruik van maken op de basis manier. De Woodland Mansion zo in stellen dat het meerdere keren word gereset. Ook handig zou zijn dat er bv een Warp heen is, maar niet zichtbaar op de dynmap, zodat spelers er in de buurt geen claim kunnen maken.
Het is maar een ideeetje.


Mvg whitch
 

xXCrimeAngelXx

Supreme
xXCrimeAngelXx
xXCrimeAngelXx ✔
Supreme
3 jun 2015
17
1
102
26
ik vind het geen goed idee ik betaal voor mijn rank om de voordelen te kunnen gebruiken en wil deze dan ook ten alle tijden beschikbaar hebben.... en het stukje geen claim in de buurt maken of homes heeft ook meer uitleg nodig want dat maakt vgm niet heel veel uit als er toch al en warp is en er een claim op zit?
 

TheKingOfArkel

Supreme
TheKingOfArkel
TheKingOfArkel ✔
Supreme
6 nov 2016
127
26
197
Jupiter
ik vind het geen goed idee ik betaal voor mijn rank om de voordelen te kunnen gebruiken en wil deze dan ook ten alle tijden beschikbaar hebben.... en het stukje geen claim in de buurt maken of homes heeft ook meer uitleg nodig want dat maakt vgm niet heel veel uit als er toch al en warp is en er een claim op zit?
Zie het als een soort event, bij bijvoorbeeld parkour events kan je je rank features toch ook niet gebruiken? dat zou vals zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.