Gesloten Wingerams

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
Hey @Rik 2004

De printscreen laat zien dat jullie erover praten, ik zie nergens dat er een betaling uitgevoerd is. Chatreport is enkel Winerams dat aan het spammen is om een beacon.
Dus bijgevolg is dit niet voldoende als bewijs dat er een "scam" heeft plaatsgevonden.

Mvg Bagera
 
Laatste update:
D

Deleted member 3363

Guest
REPORT AFWACHTEND.
Hallo,

Gaarne binnen 24 uur reageren met meer bewijs. Het report zal inactief blijven, omdat het niet aan de voorwaarden voor een report voldoet. Als je meer hulp over dit onderwerp nodig hebt, neem dan contact op met een moderator. Sorry voor het ongemak en een mooie dag verder. Zoals altijd, veel plezier verder op HauntedMC.

Onderwerp open voor verdere reacties.
 
Last edited by a moderator:

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
maar wat moet ik doen ik heb niet meer bewijs want ik heb niet kunnen filmen wanneer ik de baecon gaf en hij geen 1000tk gaf
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
maar wat moet ik doen ik heb niet meer bewijs want ik heb niet kunnen filmen wanneer ik de baecon gaf en hij geen 1000tk gaf

Kies de personen waarmee je handel drijft zorgvuldig uit. Maak desnoods gebruik van een signshop dat je eventjes opzet om je item te verkopen. Maar je moet begrijpen dat het nu woord tegen woord is. Zonder bewijzen kunnen we geen acties nemen.
 
  • Like
Reactions: Deleted member 3363
Status
Niet open voor verdere reacties.