Wie wil dat faction blijft!!! :) :) :)

Wil je dat faction blijft?


  • Total voters
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
LadyLootjeh zei: ↑
Misschien kan je een soort vragenlijst maken om te kijken wat de spelers graag willen (veranderen).
Datdus zei:
Je mag er een topic over aanmaken als je dat wil. :)

Bij deze een topic in de hoop dat genoeg mensen willen/hopen dat factions blijft en dat de staff hierdoor dan hopelijk alsnog beslist dat faction blijft.
 
  • Like
Reactions: jan28
L

LeviboyNL

Guest
Factions is een hartstikke leuke server maar je moet wel beseffen dat ze de server niet voor niks hebben weggedaan, er moeten keuzes gemaakt worden er is voor gekozen om deze server helaas weg te doen. (overigens stem ik ook voor omdat ik het wel een leuke server vind).
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Leuk, maar dit topic gaat onze plannen niet veranderen.
 

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
uhm remy gezien jou nieuws topic dat haunted gaat veranderen lijkt het enorm dat je naar een community based server wilt gaan.

(De gezelligheid en de knusse community moeten terug komen en dit kan alleen als wij een server aanbieden die passend is voor deze huidige situatie)

bovenstaande zegt eigenlijk community based.

dus waarom nu al een topic afsluiten terwijl de Community factions probeert te behouden?

wat als er meerdere spelers er zo over denken?
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
uhm remy gezien jou nieuws topic dat haunted gaat veranderen lijkt het enorm dat je naar een community based server wilt gaan.

(De gezelligheid en de knusse community moeten terug komen en dit kan alleen als wij een server aanbieden die passend is voor deze huidige situatie)

bovenstaande zegt eigenlijk community based.

dus waarom nu al een topic afsluiten terwijl de Community factions probeert te behouden?

wat als er meerdere spelers er zo over denken?
Omdat Factions niet terugkomt, al zegt iedereen dat het terug moet komen. De server is kwalitatief ondermaats voor mij om online te houden. Dan zou er ten eerste een nieuwe factions server ontwikkelt moeten worden en ten tweede moeten er genoeg mensen voor online zijn op de server om de community weer verder te kunnen verdelen. Op dit moment laten we factions lekker aan ons voorbij schieten.
 
L

LeviboyNL

Guest
gewoon kort genoeg factions heeft te weinig spelers om het online te houden XD
Correctie: er zijn te weinig spelers EN
De server is kwalitatief ondermaats voor mij om online te houden. Dan zou er ten eerste een nieuwe factions server ontwikkelt moeten worden.
Dus als er meer spelers zouden komen zou de faction server alsnog niet open blijven.
 

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
gewoon kort genoeg factions heeft te weinig spelers om het online te houden XD
Er zijn meerdere gamemodes die weinig spelers hebben zoals mixed, het hele spelers aantal is terug gelopen op alle servers,
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Remy je zegt dat er te weinig mensen op zijn, maar iedereen is toch echt letterlijk weggegaan omdat het een beetje onder het niveau was van wat het hoorde te zijn

en op mixed waren/zijn nog minder mensen online dan op factions. Remy schrijft: Onder het motto van 'back to the basics' proberen we een oude versie van The Haunted Network in de succestijd neer te zetten. daar hoort dan toch ook factions bij zeker omdat zoals artho schrijft Factions was ooit de populairste server op haunted
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
jongens doe niet moeilijk zoals remy al eerder heeft gezegd komt het dr niet dus je hoeft deze discussie helemaal niet aan te gaan.
Leuk, maar dit topic gaat onze plannen niet veranderen.
hierbij het bericht van remy en van mij part kan dit topic gesloten worden weet niet hoe de staff dr over denkt maar zo denk ik er over.

groetjes sneaky
 
L

LeviboyNL

Guest
Omdat Factions niet terugkomt, al zegt iedereen dat het terug moet komen. De server is kwalitatief ondermaats voor mij om online te houden. Dan zou er ten eerste een nieuwe factions server ontwikkelt moeten worden
Guys de spelers zijn helemaal het belangrijkste probleem niet.
 
L

LeviboyNL

Guest
en op mixed waren/zijn nog minder mensen online dan op factions.
En op mixed zijn de laatste tijd gemiddeld 15 ppl online in tegenstelling tot factions waar er maar 5 online zijn de laatste tijd ;)
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
En op mixed zijn de laatste tijd gemiddeld 15 ppl online in tegenstelling tot factions waar er maar 5 online zijn de laatste tijd ;)
Ik weet het levi je bent een mixedfan ;)
Maar als we niks doen laten we ook niet zien dat we het niet leuk vinden dat factions weg gaat daarom vind ik vind het een goed topic
 
L

LeviboyNL

Guest
Ik weet het levi je bent een mixedfan ;)
Maar als we niks doen laten we ook niet zien dat we het niet leuk vinden dat factions weg gaat daarom vind ik vind het een goed topic
ja ik snap je punt, maar als Remy zegt dat hij de plannen niet gaat veranderen heeft het ook niet zo veel zin om nog verder te gaan met zeuren. dan begint het vervelend te worden.
Leuk, maar dit topic gaat onze plannen niet veranderen.
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
jongens doe niet moeilijk zoals remy al eerder heeft gezegd komt het dr niet dus je hoeft deze discussie helemaal niet aan te gaan.

hierbij het bericht van remy en van mij part kan dit topic gesloten worden weet niet hoe de staff dr over denkt maar zo denk ik er over.

groetjes sneaky

Een Forum is er volgens mij om discussies te voeren en om vragen te stellen en als het jou niet interesseert hoef je er niet op te reageren
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
ja ik snap je punt, maar als Remy zegt dat hij de plannen niet gaat veranderen heeft het ook niet zo veel zin om nog verder te gaan met zeuren. dan begint het vervelend te worden.
Als Mixed had weg gegaan had je dan niks geprobeerd om het te behouden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.