Wie o wie wint toch die cape?

Status
Niet open voor verdere reacties.
20150713_013302.jpg


Gefeliciteerd @PluizigeEgel
, die cape, goodies en deze vette award als aandenken zijn van jou! We nemen contact met je op om deze spullen zo snel mogelijk bij jou thuis afgeleverd te krijgen! :creeper: :creeper:
 
Last edited by a moderator:

Oerbeer

Niet Verified
6 jun 2014
164
40
139
35
OMG ik werd wakker toen keek ik me mobiel en me mail vol met je bent getagd dus ik ben direct helemaal wakker en zit recht op in me bed en denk neeh is het echt zo dus ik kijk en jah hoor ik ren uit me kamer ga half op me bek laat me moeder het zien roep me broertje en hij komt naar boven gerent en hij doet een vreugde dansje toen deden we samen een vreugde dansje en nu kan me dag niet stuk !!! helemaal blij Thanks staff en sorry idereen D:

Greets Pluis

ps: staff jullie hebben me skype Ritch en remy dan :p
Leuk wakker worden. Gefeliciteerd!
 
  • Like
Reactions: PluizigeEgel

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!
egel.. psst... steun het Sheepy Wil Cape fonds... geef capes en misschien red je er schapen mee :P
JK
~Sheepy
 
  • Like
Reactions: PluizigeEgel
D

Deleted member 2824

Guest
OMG ik werd wakker toen keek ik me mobiel en me mail vol met je bent getagd dus ik ben direct helemaal wakker en zit recht op in me bed en denk neeh is het echt zo dus ik kijk en jah hoor ik ren uit me kamer ga half op me bek laat me moeder het zien roep me broertje en hij komt naar boven gerent en hij doet een vreugde dansje toen deden we samen een vreugde dansje en nu kan me dag niet stuk !!! helemaal blij Thanks staff en sorry idereen D:

Greets Pluis

ps: staff jullie hebben me skype Ritch en remy dan :p
 

Bijlagen

  • 2015-07-14_08.51.26.png
    2015-07-14_08.51.26.png
    951,7 KB · Bekeken: 232

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Ugh. Dag 24 nog steeds verdriet dat mijn hart verscheurt met een beetje hulp van jaloezie ( ;) ) .. Houd het niet langer vol... Opeens komt uit het hart PluizigeEgel
*wordt zwetend wakker* "neee neee alsjeblieft niet!" :p sorry verveel me. XD
Silly Billy :p
 

Simpie

Niet Verified
7 jan 2015
30
8
109
23
Gefeliciteerd Pluis! Je hebt het verdient!!
 
  • Like
Reactions: jan28
Status
Niet open voor verdere reacties.