Geaccepteerd Whuut?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stan Scholten

Niet Verified
27 feb 2015
85
5
139
27
Slootdorp
www.muziekluisteren.eu
afgelopen week met oud en nieuw ben ik de hele week bij mijn neef geweest, ik heb wat zitten minecraften op creative en survival, gister ben ik aan een nieuwe project begonnen en ik wil inloggen en opeens een van van meer dan 5 maanden?!?!?!? 3e game waar ik van hou een onterechte ban van 4+maanden, dit gaan jullie mij niet aan doen. dit vermoordt mij van binnenuit! ik lgo nu net in en heb dus die ban, hoe kon ik weten dat ik een ban omzeil? Nightlighter is mijn account en GodDahbawz was blijkbaar gebannen zonder dat ik er van af wist! nu snap ik die ban van GodDahbawz al niet echt want wat heb ik daar gedaan om de server te disrespecten? en aangezien ik daar allene op speel als ik m nodig heb wist ik nooit te never dat ik een ban had, ik speel gwn bijna dagelijks op Nightlighter zoals afgelopen week ook een paar keer. maar kan ik er niet attent op worden gemaakt dat ik op GodDahbawz gebannen ben? dit vindt ik heel oneerlijk en jullie zouden dit moeten snappen. ik ben gwn lekker aan het mcen zonder dat ik weet dat ik wat fout doe en blijkbaar een grote fout maak. hierover wil ik met jullie praten!
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
de ban is omdat er op heaven een ding was neer gezet wat disrespectvol was tegen de server. daar heeft GodDahbawz een ban op gekregen, bij het na kijken van gegevens werd het zelfde ip gebruikt als nightlighter, je hebt me al een een keer gezegd, dat je met dat acc(GodDahbawz) kon spelen en met wat jij hebt(nightlighter), ook vertelde je mij dat GodDahbawz niet meer hier speelde, maar dat jij het gebruikte.
 

Stan Scholten

Niet Verified
27 feb 2015
85
5
139
27
Slootdorp
www.muziekluisteren.eu
op survival 1 nog wel, ik nolife survival 2 en heb niets te zoeken op survival1. en al zou ik de regels overtreden hebben ben ik me daar niets van bewust als ik Nightlighter ben. ik ben altijd iemand geweest die de regels volgt en niet overtreed. en nu moet ik op deze manier gebannen worden voor 6 maanden zonder dat ik wist dat ik banned was maar dan op ander account waar ik ook op speel ja, ik gebruik dat om te vliegen voor mijn project maar die laat ik achterwegen dus speel daar nier meer op. en ja als ik daar niet op speel kan ik het ook niet weten! en een ipban, is mijn ip gebannen of wordt dat gewoon gezegd maar beide accounts zijn banned? ik ben regelmatig bij mijn neef op zijn ip. maar evengoed is deze ban onterecht want ik had het niet kunnen weten!
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Je bent unbanned, ik ken je via de server en zie hier geen verdere foute intenties in, uitleg was duidelijk genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.