Welke games speel je buiten mc en welke raad je mij aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
BATTLEFRONT SWS
Gta V
Binding of Isaac (wss ben ik de enige die dit kent)
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Star wars the old Republic (MMO)
7 Days to die (apocalyptic zombie survival sandbox)
Saint's row the 3rd
Creativerse

Creativerse een wat opgepoetste kloon van MC, heeft ingame currency die je kan kopen om blocks te unlocken (meeste is gewoon voor de show)
je kan bosses tegenkomen hoe dieper je graaft er is ook een soort van verhaal die je in gedeelted vind (op papier or een soort van PC chip)

Saint's row is eigenlijk een sort parody op GTA zeer aan te raden want het gebeuren daar is af en toe lekker absurd/grappig.

7days to die, is een wat 'volwassener' versie van MC, het is nog in alpha maar echt een stuk moeilijker omdat de zombies je bouwwerken kunnen vernielen, base onderhoud is een MUST.

Star war the old republic, is van Bioware, een beetje zoals Wow, he hebt 3 soorten accounts daar, Free to play, Preferred status (als je het spel hebt gekocht) en Subscriber.
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Wat ik aanraad is ehh
W8
Ehh
Ohja speel niks buiten minecraft
Wel is er een app over een vogel die niet kan vliegen.. Eh, d8 dat hij flappy ofz heette *clicks on app* one hour later *I wonder why my iPhone lays on the other side of the room in a million pieces*
 

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
Wat ik aanraad is ehh
W8
Ehh
Ohja speel niks buiten minecraft
Wel is er een app over een vogel die niet kan vliegen.. Eh, d8 dat hij flappy ofz heette *clicks on app* one hour later *I wonder why my iPhone lays on the other side of the room in a million pieces*
When trying to be funny goes wrong in the hood.
 

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Hij is net uit maar...
FARCRY PRIMAL
 
Status
Niet open voor verdere reacties.