Welk team? ~ pokémon go

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deem

God
DeeMelon
DeeMelon ✔
God
6 mrt 2016
335
103
252
22
Brabant, kut!
www.instagram.com
Hallo daar ben ik weer, dit keer met een zinloos topic over het welbekende spel dat velen van jullie kennen:
Pokémon GO
Als je het niet kent geef k even een korte samenvatting. :>
Ergens vorig jaar kwam er een trailer uit op YouTube over een nieuwe game, dusja, iedereen (ik tenminste) zat heel erg te wachten tot de game uitkwam. Nu is het eindelijk uit! :D Pokémon GO is een app voor op je telefoon (of tablet maar zonder WiFi bereik je niet veel buiten) (Ja je moet t eig buiten spelen), als je het opent moet je eerst een poppetje maken enzo. Zodra dat gedaan is, kun je echte Pokémon gaan vangen! :) Dat doe je door als er een Pokémon in de buurt is erop te klikken, en m proberen te vangen met je Pokéballs. Als je hem hebt gevangen krijg je X.P. Hoe meer X.P, hoe hoger level je komt. Bij level 5 moet je kiezen naar welk team je wilt gaan (dat doe je door naar de dichtstbijzijnde Gym in de buurt te gaan). Je hebt drie teams: Team Instinct Team Mystic en Team Valor. Bij de Gyms kun je vechten tegen de andere teams, en het de Gym maken van jouw team. Ook heb je ook nog dingen als "PokéStops". Deze Stops zijn een soort van plekken op de map die er blauwig uit zien met een kristal, als je er in de buurt komt verandert het in een cirkel / iets dat op een Pokéball lijkt. Als je dichtbij genoeg bent, klik je er op, "draai je" en dan komen er super handige dingen uit zoals Pokéballs om meer Pokémon te vangen! :)
---
Eh, ik denk dat dit wel genoeg was. Doei
---
MAAR DEMI WAT WIL JE NOU MET DIT VERHAAL BEREIKEN?
Ik wil mensjes overhalen om naar het beste team ever te gaan. u.u Ook wel bekend als Team Mystic! :)
Ehehehehehehe
Waarom? Nou ik heb geen idee maar Team Mystic is gwn een team vol met bazen dus als je geen team weet, kies Mystic! C:

Heel erg bedankt voor het lezen van dit nutteloze verhaal, veel plezier met jullie Pokémon GO leven. Kies natuurlijk het team dat jou het meest overtuigt in de game! xD
Groetjes Deem :)

P.S. Wat is jullie beste/hoogste Pokémon tot nu toe? ^^ | Mijne een Flareon van 1235 cp! xD :D 21-08-16)
P.P.S. Welk level zitten jullie nu? | Ik zit nu level 18 (21-08-16)
 
Laatste update:

Skull_Destroy

Supreme
T0G4_H1M1K097
T0G4_H1M1K097 ✔
Supreme
20 aug 2015
123
21
204
27
Antwerpen
TEAM VALOR!!!!!!!!!!!!!!!!
 
  • Like
Reactions: StefanSmit

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
21
DonutCity
Iedereen in me familie zit in team Instinct :')
Buiten ik want me domme telefoon is kapot
 
  • Like
Reactions: Skull_Destroy

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
ik zit in mystic (blauw)
zaterdag 12 uur op pokemon gezocht :P
 

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
Yes, ook ik zit in team Mystic,

Ben ondertussen level 15, overmorgen weer pokemons zoeken :P
 
  • Like
Reactions: Deem
D

Datdus

Guest
ctrl + f "Geel", geen resultaten.

Ik ben teleurgesteld kinders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.