Welcome back?

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Hallo,

ik denk dat het wel handig is om mezelf weer eens voor te stellen aangezien ik bijna 1 jaar geleden een ban had gekregen voor een terechte reden (niet hack gerelateerd) en in die tijd een enorme verandering is gekomen op haunted zelf en de spelers, aangezien vele me nog niet kennen, en sommige nog wel:

ik ben Dion, kom uit het mooie Brabant met de lange nachten! ben 18 jaar oud en werk bijna 25 uur in de week en heb 30 uur school, dus ben al best druk, verder houd ik me nog bezig met voetbal waarin ik keep in het eerste elftal (van de 14) maar ik blijf altijd tijd houden voor Haunted, ik ben zoals sommige me nog kennen bekend zijn van de no liver, ik minde/speelde no life haunted, zeker 5 a 6 uur per dag, wat nu maar maximaal 2 uur per dag is geworden, ik ben van plan om weer m'n oude activiteit weer op te pakken en dus op de gamemodes die ik vaak doe, de mensen te helpen die iets minder hebben, zoals ik altijd op miners en prison droppartys gaf, en verschillende events organiseer zodat mensen iets moois kunnen winnen, dat is dus ook voornamelijk waar je me kan vinden, KitPvP en Miners al speel ik nog wel ns ooit Survival en Skyblock. maar ik ben blij om weer terug te zijn, hopelijk jullie ook:p

ow ja, mijn In game name is Deadterrorist97:P
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
wb ik keep ook :P
 
  • Like
Reactions: dode_dion

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Hey Man!,

Ik weet niet of je me nog kent hoor haha ^^, Ik ben Toni :p
Welkom Terug man! <3
 
  • Like
Reactions: dode_dion

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Hey Man!,

Ik weet niet of je me nog kent hoor haha ^^, Ik ben Toni :p
Welkom Terug man! <3

waarom zou ik jou niet meer kennen:P leuk om je weer te zien, hoop dat er nog meer van de oude Haunties zijn gebleven:3 hoop je weer eens te zien op kitpvp en survival was t toch?:P
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
waarom zou ik jou niet meer kennen:p leuk om je weer te zien, hoop dat er nog meer van de oude Haunties zijn gebleven:3 hoop je weer eens te zien op kitpvp en survival was t toch?:p
Zeker! :)
 
  • Like
Reactions: dode_dion

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Hoi Dionnie. .-.
Mij ken je sws toch. ._."
Achja, wb op Haunted! :D :3

hoe zou ik jou nou niet kennen:P
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
OKE LEG UIT HOE KEN JE DEEM.
van een builder van mijn oude server, die kende haar en nog iemand, waarbij ik Demi nog spreek