Wedstrijd - skinbattle. premium/rank-upgrade als prijs.

Denk je dat je wint?!


  • Total voters
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.

DannyPX

Niet Verified
23 feb 2015
49
42
149
Deze topic wordt zo goed mogelijk bijgehouden en voorzien van nieuwe updates en edits
-- Skinbattle --
Haunted 2.0 is nu eenmaal in volle gang. Ik heb me eens bedacht om een leuke wedstrijd te houden en een leuke prijs aan toe te voegen. Daarom ga ik een Skinbattle houden en degene die wint krijg Premium(Als diegene Speler is) of Rank-upgrade naar de volgende rank! (Surpreme krijgt een tegoed bon, eigen keuze wat voor bon(iTunes, PaysafeCard, PlayStore))

Wat houd Skinbattle in?
Skinbattle is een wedstrijd die laat zien wie de mooiste/beste skin heeft gemaakt. De wedstrijd begint bijvoorbeeld met 14 personen. Iedere ronde kies ik wie er gaat afvallen. Na elke ronde gaat de personen die door gaan een laag van de Skinbattle Toren Omhoog. Natuurlijk de mooiste skin gaat winnen!

Waar wordt de Skinbattle gehouden?
De skinbattle wordt gehouden in Creative in mijn Plot samen met hulp van Deemm (@Deem ). Er komt later een warp hiervoor.

Wanneer wordt de Skinbattle gehouden?
Dat weten we nog niet zeker. De Skinbattle toren is nog niet af, het wordt nog in volle gang opgebouwd. Hopelijk wordt de Skinbattle vanaf nu(6 Mei 2016) over 3/4 weken gehouden.
{Edit} Hopelijk wordt het gehouden ergens rond Juni op een zondag


Kan je een plek reserveren?
Jazeker, wat je ervoor moet doen is een reactie toevoegen met deze gegevens
  • MC naam
  • Welke rank je nu hebt
  • Waarom je zou willen winnen, en wat je met de rank gaat doen?
Ik kies hieruit 8 verschillende mensen die meedoen!
De overige 6 mensen zijn de reservatie in de server zelf.

Afbeeldingen
 

Bijlagen

  • Screenshot_64.png
    Screenshot_64.png
    528,8 KB · Bekeken: 274
Laatste update:
  • Like
Reactions: Rik 2004

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
Rikschryvers
God
Ik wil winnen want dan kan ik nog meer freeken op haunted of een kaart om me bezig te houden als ik geen mineceaft mag spelen

Hebben jullie nog iem nodig die de warp gaat zetten zo nee ik wil wel
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
Leuk idee, maar ik heb wel een vraagje..

Een rank-upgrade van speler naar Premium is €5,- maar ene upgrade van God naar Supreme is €50,-. Stel; Een speler en een god komen in de finale. Zou je dan niet eerder geneigd zijn om de speler te laten winnen om goedkoper uit te zijn?
 

DannyPX

Niet Verified
23 feb 2015
49
42
149
Leuk idee, maar ik heb wel een vraagje..

Een rank-upgrade van speler naar Premium is €5,- maar ene upgrade van God naar Supreme is €50,-. Stel; Een speler en een god komen in de finale. Zou je dan niet eerder geneigd zijn om de speler te laten winnen om goedkoper uit te zijn?
Nou dat zou je kunnen denken, maar ik probeer het zo eerlijk mogelijk te maken zodat iedereen een gelijke kans heeft. Of ik kan misschien de prijs een beetje veranderen naar 50 euro tegoed. Je kan misschien als speler dan wel in 1 keer naar God, maar dat is dan weer een te grote "voorsprong" omdat je dan in 1x veel meer voordelen krijgt dan als God naar Surpreme. Ik heb het liefst dat iedereen een gelijke voordeel krijgt.
 

DannyPX

Niet Verified
23 feb 2015
49
42
149
oowe dus ik kan al niks meer winnen omdat ik supreme ben >_<
"(Surpreme krijgt een tegoed bon, eigen keuze wat voor bon(iTunes, PaysafeCard, PlayStore))"
Waarschijnlijk iets van 10 tot 25 euro euro ;)
 
  • Like
Reactions: Deem

gamer_magma

Niet Verified
9 apr 2016
11
3
79
21
ik ben KiwiTails ik ben god en ik zou zooo graag willen winnen ik wil ook graag supreme kopen maar dat gaat nog niet want we hebben geen visa om mee te betalen jammer dus :( maar als ik die heb ga ik die zeker kopen en ik zou dan ook graag een iTunes kaart willen dus ik ga zeker mee doen en wat ik met supreme ga doen ik ga op survival super toffe bouwwerken maken en sommige spelers dan kit supreme geven (omdat het kan) en nog veel meer... mogen de beste winnen! :)
 
  • Like
Reactions: DannyPX

im_love_josje

Niet Verified
8 sep 2015
2
0
28
Ey Deem En Danny:p ik kan niet op mijn eigen acc inloggen dus dan maar op me zusjes acc :P maar ik ben xXx_Tieme_xXx
Ik Wil Graag Reseveren Als het Kan Ps.Danny Je Kunt Goed Bouwen
hart.large.jpg
 

im_love_josje

Niet Verified
8 sep 2015
2
0
28
O en bijna vergeten kheb rank speler kheet xXx_Tieme_xXx En een rank zou me me leuk zijn want bijna al mijn friends hebben wel een rank maar ik nie :(
 

devilname666

Niet Verified
15 mrt 2015
15
1
77
Ayy, CaptainAapje hier :3
Als ik zou winnen zou ik iets meer Creative gaan spelen want uhm.. je haalt er meer voordeel uit als Premium... (een rank is altijd leuk toch? :3)
Nooit geschoten altijd mis
 
L

LeviboyNL

Guest
  • Ign: LeviboyNL
  • Rank: Supreme
  • Waarom: Ik heb ff een paysafekaart nodig ;)
 

Yersios1812

Niet Verified
11 mrt 2015
18
7
94
23
-Ign: Yersios1812
-Rank: Legend
-Waarom: Omdat ik graag een hogere rank zou willen in de server, dus meer mogelijkheden heb om meer dingen te doen ;3
(En omdat pudding)
 

DannyPX

Niet Verified
23 feb 2015
49
42
149
{EDIT}
Wedstrijd wordt ergens in Juni gehouden op een zondag!
 

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
wie had gewonnen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.