Wat zijn je plannen voor survival?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Almath3a

Niet Verified
23 sep 2014
28
7
87
50
Enschede
tmntfan.nl
Zoals in de nieuwsberichten te lezen is geweest, komt er een nieuwe survival wereld. Wat zijn jouw plannen? Laat je je gebouwen overzetten om verder te kunnen gaan waar je gebleven bent? of begin je opnieuw? Wat ga je bouwen?

Ik hoop een soort alien stad te kunnen gaan bouwen, Of een cartoon gebaseerde stad. misschien een combinatie van beide. ik hoop een mooi groot eiland te kunnen vinden, misschien een mushroombiome, omdat de paarsige blokken een mooie ondergrond zouden zijn voor beide ideeën die ik heb. Ik ben van plan een toren van al mijn bouwsels over te zetten, om een beginbasis te hebben, en plaats waar ik storage heb, bed, etc.
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
overnieuw beginnen en gelijk een woodland mansion opzoeken
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Weten we nog niet :P
 
D

Deleted member 13307

Guest
Ik laat gewoon me hele base overzetten en ga zodra ik in de wereld kan (proberen) de enderdragon te verslaan voor EnderDragon Egg en ik ga opzoek naar een Onderwatertempel :D
 

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
Ik ga niet mijn claim overzetten, ik had m in juli gebouwd. Ook wel grotendeels af, maar vind het leuk hem eens opnieuw te bouwen. En ik denk een leuk dorpje te maken
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Nadat mijn claims zijn over gezet, terug beginnen aan de grootste projecten. Bijvoorbeeld pirates island. Verder over deze projecten zullen in de projecten topic komen. Vragen zijn altijd welkom via pb.

(Natuurlijk ook nieuwe mensjes leren kennen ;) )
 
Laatste update:

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
Nadat mijn claims zijn over gezet, terug beginnen aan de grootste projecten. Bijvoorbeeld pirates island. Verder over deze projecten zullen in de projecten topic komen. Vragen zijn altijd welkom via pb.

(Natuurlijk ook nieuwe mensjes leren kennen ;) )

Wat voor projecten allemaal? Grote projecten? Klinkt heel groot!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.