Wat te bewaren na de reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

macfreek

Niet Verified
3 mrt 2016
7
1
52
www.macfreek.nl
De survival servers worden binnenkort gereset, zo hebben de serverbeheerder aangekondigd.
Ook zal er een formulier komen waar spelers aan kunnen vragen of hun eigen creaties bewaard blijven.

Daarnaast zijn er in mijn ogen een aantal bouwsels die de moeite van het bewaren zeker waard zijn, zelfs als de bouwers het formulier niet invullen. Dit draadje is bedoeld om een overzicht van dit soort bouwsel te maken. Post hier wat je echt de moeite van het bewaren waard vind.
 

macfreek

Niet Verified
3 mrt 2016
7
1
52
www.macfreek.nl
Mijn favorieten:
(X, Z, warp, beschrijving)

-3260 -2360 /warp decomaps -- maps te gebruiken als decoratie (televie).
-1026 -2344 (geen warp) - oosters paleis door Nookie_S5
2600 -6250 /warp doc_park - pretpark, met waterglijbanen en achtbanen. Mist helaas enkele chunks.
757 -5974 /warp guardianfarm - guardian farm onder een oceaan monument. Kan opnieuw gebouwd worden.

Wel aardig, maar kan opnieuw gebouwd worden:
/spawn
farm
shopping mall
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Op zich een leuk topic, alleen hoe wil je de gebouwen alsnog bewaren als deze niet aangegeven worden op de formulieren? Het is aan deze spelers zelf om te bepalen of ze het willen laten over zetten of niet.
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Mijn favorieten:
(X, Z, warp, beschrijving)

-3260 -2360 /warp decomaps -- maps te gebruiken als decoratie (televie).
-1026 -2344 (geen warp) - oosters paleis door Nookie_S5
2600 -6250 /warp doc_park - pretpark, met waterglijbanen en achtbanen. Mist helaas enkele chunks.
757 -5974 /warp guardianfarm - guardian farm onder een oceaan monument. Kan opnieuw gebouwd worden.

Wel aardig, maar kan opnieuw gebouwd worden:
/spawn
farm
shopping mall
Nou je zou denken dat het oosters paleis geen warp heeft maar dicht in de buurt is mijn warp /warp waterpret en achter de dessert is het niet moeilijk te vinden dus.
 

macfreek

Niet Verified
3 mrt 2016
7
1
52
www.macfreek.nl
Op zich een leuk topic, alleen hoe wil je de gebouwen alsnog bewaren als deze niet aangegeven worden op de formulieren?

Wellicht kan je het formulier aanpassen zodat dit aangegeven kan worden :)

Ik weet niet hoe het formulier er uit ziet, maar ik zou bijvoorbeeld kunnen aangeven dat ik liever zie dat bovenstaande chunks worden bewaard, dan die waar mijn bouwsel is.
 

StefanSmit

Niet Verified
3 aug 2015
15
1
54
ik ben de gelukkige eigenaar van de guardianfarm, ik heb deze ingeschreven :D, toch bedankt tot je hem leuk vindt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.