Wat er voor mij nog mist, wie weet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
hallo, ik mis eigenlijk nog een paar features die misschien haunted leuker en beter kan maken:

- ik mis nog de donateur voordelen op miners, ik weet er nog weinig over, maar het is eigenlijk al heel wat als er al een kit of donateur mines zijn, ik wil hierbij ook helpen:p maar er is nog nooit iets over gezegd eigenlijk

- een /marry request command, is altijd wel lollig, vooral om zo te kijken wie er met wie is getrouwd ( teske<33)

- op miners is er een dropparty ruimte, maar die wordt nooit meer gebruikt, ik daarin tegen houd ( volgens mij als enige) een dropparty, (bijna elke week, ondanks de laatste tijd dat ik weekends druk was), maar misschien is het leuk om de Rare items die Zstevenl0l op het moment bijna allemaal heeft, bijvoorbeeld beacons, 1 per week in een dropparty of iets te doen, zo komen er niet teveel beacons, ook niet teveel lagg, en kan iedereen genieten van een beacon:)

- /warp free is er ook nog niet ( request ZStevenL0L)

verder weet ik niks meer, en geniet ik van miners, maar ik denk dat als de donateur voordelen er zijn, het voor mij 99% chill is, want baal nu nog van geen simpele commands als /nick /backpack en /kit, ( weet niet of die op miners komen)

lmao dead
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
laat maar, ik ben toch al gestopt met miners/haunted dankzei sommige mensen, nog veel succes met de server, veel plezier iedereen, en hopelijk tot ooit

:( dead
 

Joris1093

Niet Verified
16 okt 2014
33
0
42
28
nouja mag van mij allemaal alsnog wel doorgaan, vooral dropparty
wat een gemier, 1malig een dropparty houden en nooit meer, ik wil ook beacons als zijnde 2e toekomstige free
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Tja.. de dropparty werd ook alleen maar 1maal gehouden (puur random) zonder aankondiging e.d. , waar ik nu dus profijt van heb :p (destijds gekocht voor 75m per stuk XD)

Correctie: /warp free bestaat wel, alleen heb ik er niets te doen/zoeken... Komt hier ook nog een mine,en shop? Of misschien een rare item shop die ik miss kan doorsellen aan spelers?
Misschien bouwbloks ofzo, die niet verkrijg baar zijn in mines.
Vind dat ik eigenlijk gewoon 8 miljard coins heb verspilt... Een warp free waar niets in zit, en mn kit heeft zelfde inhoud als kit yz...

Wat ik nog vind missen zijn de submines in de hogere warps (V+),
 
Laatste update:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Wel leuke ideeën.

Partymine is nooit gehouden hoor, we waren vergeten de bak te legen na het testen :')
We gaan hem net als prison automatisch instellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.