Wat dingetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Hallo,
hier stel ik een paar dingen voor die misschien toegevoegd zouden kunnen worden aan de server.

1. Claimen
Als je nu een base maakt en claimed kan je nergens ander iets claimen of overclaimen. Hierdoor moet je alles van je faction in 1 base hebben wat soms gewoon totaal niet handig is.
Zou het daarom mogelijk zijn dat je claims niet naast elkaar hoeven te zitten zodat je meerdere bases kan bouwen, dit zou mij ook veel meer overhalen om een rank te kopen zodat ik meerdere homes kan.

2. Spawners
In factions is het nu alleen mogelijk om spawners te krijgen door ze uit te hakken, ondertussen zijn al veel spawners weg, vooral de goede spawners zoals blazes zijn bijna niet meer te vinden.
zou het daarom niet leuk zijn dat je spawners kan kopen in de server shop?
Hier zouden dan ook andere spawners kunnen komen die er normaal niet zijn, zoals witches, creepers zombie pigmens etc etc. deze spawners zouden natuurlijk wel erg duur moeten zijn, maar dan heb je in ieder geval iets groots om voor te sparen.
Het zou ook fijn zijn als je spawner kon auctionen.

3. Rtp
er zijn een paar dingen die niet helemaal kloppen aan rtp. Met /rtp kan je instant weg tpen, waardoor je snel uit pvp kan ontsnappen.
Ook is rtp helemaal niet random, zoals de naam doet denken. met rtp kom je namelijk heel vaak op dezelfde punten, t lijkt net of er 50 rtp punten uitgekozen zijn, en dat je elke keer naar 1 zon punt tpt.

4. locked chests
Locked chests zijn chests die door niemand anders geopend zouden moeten kunnen worden.
Alleen is het zo gemaakt dat de kisten helemaal niet kapot kunnen, dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling van een locked kist.
Ook kan je nu een unraidable base maken door met wat donators je base te omringen met locked chests

5. Sell shops
De sell shops staan nog steeds uit, ook staan creeper eggs en lava buckets uit.
wanneer komen deze terug?

6. Tpahere
Om /tpahere te kunnen doen moet je donator zijn (weet alleen van god dat ze het kunnen). zou dit ook mogelijk kunnen zijn als member? aangezien het niet echt een feature voor donator is.

7. homes
Je kan geen homes zetten in claimed territory, zou dit aangepast kunnen worden. het kan namelijk ook niet in je eigen base of in die van je ally.

Dit waren mijn belangrijkste ideeen/mededelingen :)
Ik hoop dat er wat mee gedaan wordt :)
Pelle
 
Laatste update:

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Er zijn ook nog random crashes van minecraft op factions, is dit al opgelost?
@remymine
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Hallo,
hier stel ik een paar dingen voor die misschien toegevoegd zouden kunnen worden aan de server.

1. Claimen
Als je nu een base maakt en claimed kan je nergens ander iets claimen of overclaimen. Hierdoor moet je alles van je faction in 1 base hebben wat soms gewoon totaal niet handig is.
Zou het daarom mogelijk zijn dat je claims niet naast elkaar hoeven te zitten zodat je meerdere bases kan bouwen, dit zou mij ook veel meer overhalen om een rank te kopen zodat ik meerdere homes kan.

2. Spawners
In factions is het nu alleen mogelijk om spawners te krijgen door ze uit te hakken, ondertussen zijn al veel spawners weg, vooral de goede spawners zoals blazes zijn bijna niet meer te vinden.
zou het daarom niet leuk zijn dat je spawners kan kopen in de server shop?
Hier zouden dan ook andere spawners kunnen komen die er normaal niet zijn, zoals witches, creepers zombie pigmens etc etc. deze spawners zouden natuurlijk wel erg duur moeten zijn, maar dan heb je in ieder geval iets groots om voor te sparen.

3. Rtp
er zijn een paar dingen die niet helemaal kloppen aan rtp. Met /rtp kan je instant weg tpen, waardoor je snel uit pvp kan ontsnappen.
Ook is rtp helemaal niet random, zoals de naam doet denken. met rtp kom je namelijk heel vaak op dezelfde punten, t lijkt net of er 50 rtp punten uitgekozen zijn, en dat je elke keer naar 1 zon punt tpt.

Dit waren mijn belangrijkste ideeen/mededelingen :)
Ik hoop dat er wat mee gedaan wordt :)
Pelle
Die spawners he, daar moet je eigenlijk gwn rap voor zijn...
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
En die claims overal kunnen gebruiken, dan kan je in 1 deel noobje stuff stoppen, een anders pots, een ander amor enz...
 

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Alleen omdat wij 50+ spanners hebben :D,
Verder ben ik het er wel mee eens,
Maar met de komst van andere spawners zoals creeper,
daalt de prijs van tnt enorm.
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Haha, wij hebben ook wel wat spawners maar het is vooral handig voor de nieuwelingen die geen vrienden zijn met een donator die spawners uit kan hakken.
Het zou ook handig zijn als je spawners gewoon kon auctionen zodat ze wat makkelijker verkocht konden worden.
en maxim, deze spawners zouden veel meer waard moeten worden, waardoor de prijs van tnt niet heel erg daalt.
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
En die claims overal kunnen gebruiken, dan kan je in 1 deel noobje stuff stoppen, een anders pots, een ander amor enz...
Dat hoort ook een beetje bij factions...
hierdoor is het moeilijker om je te raiden en kan je je base veel uitgebreider maken.
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
4. locked chests
Locked chests zijn chests die door niemand anders geopend zouden moeten kunnen worden.
Alleen is het zo gemaakt dat de kisten helemaal niet kapot kunnen, dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling van een locked kist.
Ook kan je nu een unraidable base maken door met wat donators je base te omringen met locked chests
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Goede ideeën!
Er is nog iets met /rtp, soms doe je /rtp en dan zegt hij dat het niet kan omdat je dan naar een oceaan tpt en dan moet je weer wachten dat is erg vervelend. Misschien kan dit gefixed worden?
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
4. locked chests
Locked chests zijn chests die door niemand anders geopend zouden moeten kunnen worden.
Alleen is het zo gemaakt dat de kisten helemaal niet kapot kunnen, dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling van een locked kist.
Ook kan je nu een unraidable base maken door met wat donators je base te omringen met locked chests
Wel wel, daar wou ik nog een topic over maken.
Dat de enderchest voor een speler mss groter moeten worden
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Of dat de lockchest opblaasbaar wordt en backpack gefixt.
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Weetje hoe sterk het nu is, je kan super veel kisten gewoon niet opblaasbaar maken als je het goed neerzet, ik vind dat alles raidbaar moet zijn, dus ook dingen van donators, nu hoeven ze helemaal geen goede base te maken, t goede stuff in locked chests, deze een beetje goed neerzetten en je hebt een zo goed als unraidable base...
 
  • Like
Reactions: Bauertje

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Weetje hoe sterk het nu is, je kan super veel kisten gewoon niet opblaasbaar maken als je het goed neerzet, ik vind dat alles raidbaar moet zijn, dus ook dingen van donators, nu hoeven ze helemaal geen goede base te maken, t goede stuff in locked chests, deze een beetje goed neerzetten en je hebt een zo goed als unraidable base...
1. Dat hoort als je een donatie koopt
2. Als jij die kleine base overclaimt, dan kan hij niet in zijn lock kijken omdat het jouw claim is...
 
  • Like
Reactions: Neon5

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Maar overclaimen gaat niet he, tenzij je je base unclaimed...
En donators horen een voorsprong te hebben, ze horen niet unraidable te zijn. Je hebt als donator al meer dan genoeg vindt ik.
 
  • Like
Reactions: Bauertje

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Alleen omdat wij 50+ spanners hebben :D,
Verder ben ik het er wel mee eens,
Maar met de komst van andere spawners zoals creeper,
daalt de prijs van tnt enorm.
Helemaal trots hoor :D
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Weetje hoe sterk het nu is, je kan super veel kisten gewoon niet opblaasbaar maken als je het goed neerzet, ik vind dat alles raidbaar moet zijn, dus ook dingen van donators, nu hoeven ze helemaal geen goede base te maken, t goede stuff in locked chests, deze een beetje goed neerzetten en je hebt een zo goed als unraidable base...
Ik raid af en toe met wa mensen en dan moeten we wachten tot iemand online is DAN kunnen we raiden maar als we in de base zijn hebben ze alles geloot, nog niet geloot dan zijn er een paar chesten wat je niet kapot krijgt....
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Het zou hamdig zijn dat donators ipv locked chesten gwn /chest kunnen doen. Dat ze dan gwn een chest in hun inv zien en dat je daar je stuff in kan niet. Eigenlijk een 2e maar grotere enderchest. Miss ook per donator de grote van de /chest dus dat god een grotere heeft als premium etc.

Ook heb ik nog een toevoeging aan @Pelle . ik vond het een leuk idee van je met die claim. Ik heb er ook last van. Het is leuk om meerdere bases te kunnen maken. Maar ik heb wel eens op wat server gezeten en dan kon je met /f warp (name) naar een andere base ofzo. Maar je kon wel naar maar een paar /f warps per faction. 5 ofzo. Ook kon je een ww op die f warp zetten. Je kon met /f warp de warps zien die er waren en met /f setwarp je faction warp maken.

Het zou chill zijn als faction border iets groter kan, want soms loop ik er gwn tegen aan..
 
  • Like
Reactions: Bauertje

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
waarom hebben jullie zo veel 'negative ratings'?
:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.