/warp headshop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sam Buwalda

Niet Verified
16 aug 2014
26
14
109
23
The Netherlands, Rotterdam
Hey Staff!,

Zoals veel eerdere actieve creative spelers weten, had ik een grote trend gezet met mijn /warp headshop! Het probleem met creative was is dat er geen shopsigns gemaakt konden worden (geen idee hoe dat nogsteeds zo is). Ik ben dus van plan om servers grootste headshop te maken in /survival! Dit is alleen nog maar een aankondiging want ik ben nog ff bezig met de shop! Ik ben geloof ik de eerste die dit doet op survival. Dus hierbij alvast mijn verzoek voor /warp headshop!

~Sambuwalda
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Niemand heeft ooit gevraagd om signshop in creative.

Kan er opzich wel bij, zo gedaan.
 
  • Like
Reactions: Sam Buwalda

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Sam Buwalda ik vindt dat best goed idee die wrap voor u
 
  • Like
Reactions: Sam Buwalda

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Vind ik raar, heb al vaak aan staff gevraagd of ik heads mocht verkopen en de ene zegt ja en de andere nee ...
 

Sam Buwalda

Niet Verified
16 aug 2014
26
14
109
23
The Netherlands, Rotterdam
Vind ik raar, heb al vaak aan staff gevraagd of ik heads mocht verkopen en de ene zegt ja en de andere nee ...
Hey Artho!
Waarom zou je heads niet mogen verkopen?, het zijn ook gewoon items! Voor de mensen die denken: 'Heads verkopen aan mensen die niet donateur zijn is oneerlijk'. Dat is het niet, want ik (als Legend) verwacht wel iets terug als ik €34,99 heb betaald. :p Is het toch oneerlijk, zou ik graag willen weten waarom ;p
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Hey Artho!
Waarom zou je heads niet mogen verkopen?, het zijn ook gewoon items! Voor de mensen die denken: 'Heads verkopen aan mensen die niet donateur zijn is oneerlijk'. Dat is het niet, want ik (als Legend) verwacht wel iets terug als ik €34,99 heb betaald. :p Is het toch oneerlijk, zou ik graag willen weten waarom ;p
Waarom sta ik niet op je pf O.o ???
:P
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ik wil er ook bij, Sam, een 'groep wallpaper'. Idk hoe je dat schrijft
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Premium+ kunnen nu shops maken op creative met signs :)
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Hmm aangezien er een bug is met de shop met heads te verkopen ( systeem herkent maar 1 head die je wilt verkopen, als je er 1 koopt is het zogezegd leeg ), dus gaan we er een headmuseum van maken, waar je kan invullen welke head je wilt kopen, hoeveel, enz.( sam en ik werken eraan natuurijk )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.