Wanneer komt er map reset?

Status
Niet open voor verdere reacties.

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
Het zou fijn zijn als er een keer map reset komt want dan begint iedereen opnieuw en heeft iedereen dezelfde kansen
 

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Er was al een map reset vorig jaar. Ik vind 't best wel stom als er een map reset komt. Dan heb je voor alles gebouwd voor niets , + tokens uitgegeven voor niets. ( zeker dat 300 tokens niet weinig is voor een cegg ) als je alles kwijtgeraakt. Ik vind dat er een map reset moet zijn als de map echt bomvol is met bases enzovoort. ( desnoods kan remy de map vergroten )
 

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Er was al een map reset vorig jaar. Ik vind 't best wel stom als er een map reset komt. Dan heb je voor alles gebouwd voor niets , + tokens uitgegeven voor niets. ( zeker dat 300 tokens niet weinig is voor een cegg ) als je alles kwijtgeraakt. Ik vind dat er een map reset moet zijn als de map echt bomvol is met bases enzovoort. ( desnoods kan remy de map vergroten )
Daar heb je helemaal gelijken in er is nog genoeg plek om bases te bouwen alleen misschien een reset voor de nether alleen voorderest niet een hele factions reset dat zou echt zonden zijn er is namelijk nog genoeg ruimte over en het is niet eens bomvol bases
 

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Er was al een map reset vorig jaar. Ik vind 't best wel stom als er een map reset komt. Dan heb je voor alles gebouwd voor niets , + tokens uitgegeven voor niets. ( zeker dat 300 tokens niet weinig is voor een cegg ) als je alles kwijtgeraakt. Ik vind dat er een map reset moet zijn als de map echt bomvol is met bases enzovoort. ( desnoods kan remy de map vergroten )
Ben jij geband ?
 

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
Ik bedoel zegmaar al je mcmmo ge reset en dat je spullen weg zijn Enzo gwn frisse start
 

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Ben jij geband ?
Jammer genoeg wel, uiteindelijk werd het een ban van 1 maand. Over 20-23 dagen is 't verlopen

Ik bedoel zegmaar al je mcmmo ge reset en dat je spullen weg zijn Enzo gwn frisse start
Nope .. Liefst niet. + dat kan niet appart van de map. Spullen zitten in kisten, kisten in de map, en je base ook. Frisse start is geen goed idee.
 

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Jammer genoeg wel, uiteindelijk werd het een ban van 1 maand. Over 20-23 dagen is 't verlopen


Nope .. Liefst niet. + dat kan niet appart van de map. Spullen zitten in kisten, kisten in de map, en je base ook. Frisse start is geen goed idee.
Dat is wel jammer man voor je ik ook had ban van 3 maanden maar ik wordt woensdag unband :)
Heb al 1 maand niet op haunted gespeeld :( maar goed zie je wel een keer weer op factions

Gr lionel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.