Wanneer kan je met ideal ranks kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkWolnir

Supreme
DarkWolnir
DarkWolnir ✔
Supreme
8 feb 2015
26
9
144
Ik wil heel graag een hogere rank kopen maar m'n moeder heeft geen paypal en weet niet hoe ze dat geld moet overzetten ik wil heel graag legendddddd :( maar kan het niet kopen!
 

TheDeadbushNL

Niet Verified
30 mei 2014
5
1
80
precies wat ik dacht ik vind het ook heel raar dat ze voor paypal kiezen en niet voor ideal want paypal is gewoon geen bekent betalingsmethode in europa mischien is ideal duur maar echt serieus haunted hierdoor ga veel geld mislopen!!! :eek:o_O:mad: echt waar haunted heel heel heeeeeeeeeeel dom ik wil btw ook legend kopen maar heb ook geen paypal
 
Laatste update:

cookiecassidy

Niet Verified
15 feb 2015
3
1
74
mijn vader heeft speciaal paypal aangemaakt voor mijn premium
 

Nils

Niet Verified
21 apr 2015
2
1
42
24
Ik vind dat Ideal zeker moet komen! Ze lopen veel geld mis. En ik wil gewoon graag god :p
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Ik wil heel graag een hogere rank kopen maar m'n moeder heeft geen paypal en weet niet hoe ze dat geld moet overzetten ik wil heel graag legendddddd :( maar kan het niet kopen!
pay and pal aanmaken is echt geen moeite en dat overzetten zijn toch genoeg tutorals te vinden ?? deze bv (ik weet niet of het werkt)https://www.alleszondercreditcard.nl/paypal-met-ideal/ en gewoon een visa of mastercar ofzo gaat het simpels (mijn mening)
 
K

Kogetsoo

Guest
Het idee is er, maar het komt nu nog niet.
Wanneer het wel komt weet ik ook niet, dus heb geduld.

Topic gesloten.

Groeten,
Koge
 
  • Like
Reactions: jan28
Status
Niet open voor verdere reacties.