Waneer komen er donator perks naar miners?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
ik zag det donateur mine in miners er all was maar toen ik de warp wou gebruiken zag ik dat er nog geen donateur permissie was Waneer kunnen donateurs verwachten dat ze de perks krijgen op miners



(dit is een vraag voor remy en de andere staff )

@remymine
 
Laatste update:

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Nou ik hoop nooit :D
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Waarom niet je bent een god dus dat is alleen maar in je voordeel toch? o_O
Tja, dan krijgen die rank A's gelijk diamond en emerald blocks en dergelijke in hun mine. Dat is gewoon een beetje té oneerlijk, net zoals op Prison vind ik. En als donateur mines uitkomen, komen er waarschijnlijk ook eens donateur bonussen. Dan zitten de god-ranks (waarschijnlijk) gelijk al op de rank O of iets dergelijks.
 
  • Like
Reactions: Pelle

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
Tja, dan krijgen die rank A's gelijk diamond en emerald blocks en dergelijke in hun mine. Dat is gewoon een beetje té oneerlijk, net zoals op Prison vind ik. En als donateur mines uitkomen, komen er waarschijnlijk ook eens donateur bonussen. Dan zitten de god-ranks (waarschijnlijk) gelijk al op de rank O of iets dergelijks.
ja maar meeste van de gods en andere donateurs geven ook vaak geld aan spelers die niet zoveel geld hebben :P zodat hun ook wat verder kunnen
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
ja maar meeste van de gods en andere donateurs geven ook vaak geld aan spelers die niet zoveel geld hebben :p zodat hun ook wat verder kunnen
Lol, Ik zou er niet aan beginnen, geld weggeven.
Je geeft 1 mill weg, en hij komt 10 minuten later terug 'mag ik 5mil?'
Ze worden hebberig als je eenmaal begint...
 

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
Lol, Ik zou er niet aan beginnen, geld weggeven.
Je geeft 1 mill weg, en hij komt 10 minuten later terug 'mag ik 5mil?'
Ze worden hebberig als je eenmaal begint...
ik geef nooit 1 mill weg ik geef altijd 500 of minder als ze steeds lopen vragen zeg ik niet zeuren
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Tja, dan krijgen die rank A's gelijk diamond en emerald blocks en dergelijke in hun mine. Dat is gewoon een beetje té oneerlijk, net zoals op Prison vind ik. En als donateur mines uitkomen, komen er waarschijnlijk ook eens donateur bonussen. Dan zitten de god-ranks (waarschijnlijk) gelijk al op de rank O of iets dergelijks.
Ind op haunted is het soms pay for the win zie het maar als een uitdaging ben je beter dan donaters :D op prison ben ik ook V en op kitpvp heb ik 27 k tokens zonder een cent uit te geven :p
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Er komen alleen donateur mines en heel misschien een paar extra commands voor donateurs.

Deze komen zeer binnenkort :)
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Toch vind ik dat ook donateurs eerst een beetje moeten werken... Miss dat ze pas donateur mine (pas) kunnen gebruiken in een latere warp ofzo?

En wanneer komen warp X, Y en Z? Zit al in X, maar er is geen map :D
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Er komen alleen donateur mines en heel misschien een paar extra commands voor donateurs.

Deze komen zeer binnenkort :)
Maar geen donater boost toch want dat betekent dat ik 8 uur gemined heb voor J en zij M zijn door even een paar keer rankup te doe :/
 

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Commands als /nickname is wel leuk maar 30 miljoen coins boost is niet leuk...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.