Open Waar zijn de factions credits?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeremey

Niet Verified
28 sep 2014
19
6
89
24
Beste haunted,
Sinds de restart van factions is er weer is een hoop veranderd, en daar wil ik jullie ten eerste alsnog voor bedanken.
Echter ben ik het niet helemaal eens over iets en dat is namelijk de credits. geen enkel persoon heeft ze? Is het een bug die nog gefixt moet worden?, of zijn ze helemaal weg?
Volgens de informatie over de rank staat er nog steeds bij dat je 1500 Mcmmo credits moet krijgen wanneer je de rank God hebt. Dit hoort ook te zijn voor de mensen die al de rank God hadden toch?
Graag zou ik hier wat meer informatie over willen hebben, en desnoods een discussie aan willen gaan om dit probleem
Linkje van God rank: https://www.haunted-mc.com/threads/god-rank.124/
Bedankt voor jullie aandacht, en tot ooit op haunted


Mvg, Jeremey (hhjer1),
 

olaf

Supreme
Spyckertje
Spyckertje ✔
Supreme
24 aug 2014
14
5
77
ik vind het ook in vind dat het terug moet komen
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Als niemand het krijgt, vind ik het prima om zonder de 1500 credit bonus te gaan spelen.
Maar als nieuwe donateurs de credits nu wel krijgen, vind ik het toch wel een beetje oneerlijk voor de andere donateurs.
 

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Als niemand het krijgt, vind ik het prima om zonder de 1500 credit bonus te gaan spelen.
Maar als nieuwe donateurs de credits nu wel krijgen, vind ik het toch wel een beetje oneerlijk voor de andere donateurs.
Yup helemaal mee eens ik vindt dat ook of iedereen hun credits (donateurs) of niemand dus ook de nieuwe donateurs niet :p
Want ik vindt dan wel heel oneerlijk ik heb m'n god rank niet eens zo heel lang als is hoor dat zoveel dingen zijn weggehaald omdat anders mensen geen god of legend of No rank hebben en zitten te klagen dat ze to strong zijn moeten maar lekker zelf doneren ik vindt voor wat god nu alleen heeft aan extra's is het wel heel weinig dus van mij mag Mcmmo wel terug ;)
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Ja ind geef alle gods weer 1500 mcmmo
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
True, oneerlijk.. Gewoon 1500 credits terug!!
 
D

Deleted member 3363

Guest
Hallo,

Alle bovenstaande mensen kunnen van mening zijn dat dit oneerlijk is, maar dat is onzin. Toen jij als klant een rank kocht op HauntedMC, ben je akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Hierin staat vermeldt dat HauntedMC altijd gemachtigd is om de content van ranks te wijzigen. "Wij mogen ten alle tijden je items of rank afnemen of wijzigen en na je donatie is er geen garantie dat je de gewenste producten ook echt krijgt."

Ik hoop dat het bij deze ietsje duidelijker is, er zijn geen complexe discussies over nodig.
 
  • Like
Reactions: Dimitri

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
Hallo,

Alle bovenstaande mensen kunnen van mening zijn dat dit oneerlijk is, maar dat is onzin. Toen jij als klant een rank kocht op HauntedMC, ben je akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Hierin staat vermeldt dat HauntedMC altijd gemachtigd is om de content van ranks te wijzigen. "Wij mogen ten alle tijden je items of rank afnemen of wijzigen en na je donatie is er geen garantie dat je de gewenste producten ook echt krijgt."

Ik hoop dat het bij deze ietsje duidelijker is, er zijn geen complexe discussies over nodig.
Daar ben ik het niet mee eens.
In het topic van rankvoordeels staat nog steeds dat je bij God 1500 MCMMO credits krijgt en die zijn niet gegeven. Haunted mag dan wel dingen wijzigen aan de ranks, maar er is niets gewijzigd, er is alleen van de bestaande Gods iets afgenomen! God blijft God en het is oneerlijk wanneer de ene God meer krijgt dan de andere God
 
D

Deleted member 3363

Guest
Daar ben ik het niet mee eens.
In het topic van rankvoordeels staat nog steeds dat je bij God 1500 MCMMO credits krijgt en die zijn niet gegeven. Haunted mag dan wel dingen wijzigen aan de ranks, maar er is niets gewijzigd, er is alleen van de bestaande Gods iets afgenomen! God blijft God en het is oneerlijk wanneer de ene God meer krijgt dan de andere God
Dat het in een topic staat betekent niet automatisch dat dat ook geldt. Stel dat een burger bij de bank komt met een "vel papier" waarop staat dat hij recht heeft op €1500,-. Als dit vel niet ondertekent is of bevestigd is door een notaris heeft hij simpelweg pech. Er is tevens ook geen garantie gegeven op het desbetreffende topic dat het up-to-date blijft. En ja, ze zijn gemachtigd om functies weg te halen er staat nergens dat die wijzigingen vermeldt moeten worden.
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
Dat het in een topic staat betekent niet automatisch dat dat ook geldt. Stel dat een burger bij de bank komt met een "vel papier" waarop staat dat hij recht heeft op €1500,-. Als dit vel niet ondertekent is of bevestigd is door een notaris heeft hij simpelweg pech. Er is tevens ook geen garantie gegeven op het desbetreffende topic dat het up-to-date blijft. En ja, ze zijn gemachtigd om functies weg te halen er staat nergens dat die wijzigingen vermeldt moeten worden.
Dus jij wil zeggen, dat klanten uit moeten gaan van het algemene voorwaard dat er gingen gewijzigd mogen worden aan je voordelen met je rank, maar niet het algemene voorwaard dat elke God gelijke rechten heeft? Beetje raar, vind je niet?
 

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Dat het in een topic staat betekent niet automatisch dat dat ook geldt. Stel dat een burger bij de bank komt met een "vel papier" waarop staat dat hij recht heeft op €1500,-. Als dit vel niet ondertekent is of bevestigd is door een notaris heeft hij simpelweg pech. Er is tevens ook geen garantie gegeven op het desbetreffende topic dat het up-to-date blijft. En ja, ze zijn gemachtigd om functies weg te halen er staat nergens dat die wijzigingen vermeldt moeten worden.
Je weet toch wel dat dit een spel is?
 
D

Deleted member 3363

Guest
Dus jij wil zeggen, dat klanten uit moeten gaan van het algemene voorwaard dat er gingen gewijzigd mogen worden aan je voordelen met je rank, maar niet het algemene voorwaard dat elke God gelijke rechten heeft? Beetje raar, vind je niet?
Ik heb de algemene voorwaarden niet gemaakt. Daarvoor moet je bij remymine zijn.

Je weet toch wel dat dit een spel is?
Je weet toch wel dat dit een voorbeeld was?
 

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Ik heb de algemene voorwaarden niet gemaakt. Daarvoor moet je bij remymine zijn.


Je weet toch wel dat dit een voorbeeld was?
zo kan je een voorbeeld geven vip heeft gewoon gelijk er staat nog steeds op de site 1500 mcmmo zo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.