Vraagje...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Ik kwam een keer met een zo'n vet idee! Een PVP toernooi.

(---Uitleg---)

Teams van 10 mensen tegen een team van 10 mensen.

Je krijgt een random kit maar niet hoger dan Upgrade 1 doen!

Geen hacks, en als het zo is wordt je hele team gediscalificeerd. ( pech voor je team)

En bij de finale moet je 1vs1 maar de andere rondes gewoon met je hele team tegen een ander heel team, totdat iedereen is geweest en dan kijken wie het meeste won..

Misschien kan je ook iets groots winnen zoals "zeg maar wat" 5000 tokens delen in je team. En dit dan 1 keer in de maand.

Het zou tof zijn als het kan echt meen het, wil je als staff berichtje achterlaten als het kan of niet?... Ooh ja Staff mag prijs kiezen bijv. 300 tokens met speler

Gr, Cas
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: RyanGo

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Klinkt best leuk om te doen :p
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Klinkt nice
Alleen misschien een idee qua kits. Dat je random kits doet, gewoon in zo een randomizer doet ofzo
En de prijs zou ik wat verlagen xD
(Ikzelf zou sws niet meedoen ben te slecht XD)
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Klinkt nice
Alleen misschien een idee qua kits. Dat je random kits doet, gewoon in zo een randomizer doet ofzo
En de prijs zou ik wat verlagen xD
(Ikzelf zou sws niet meedoen ben te slecht XD)
Ik noemde het als voorbeeld die prijs
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Nice idee, ik doe dit soms op creative, ik maak een arena en dan doe ik 1vs1.
Maar zou nog toffer zijn in groep, ander moet je eens op YouTube Ssundee opzoeken die factions battles speelt.
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Dan heeft ieder team een leader en op het laatste is het leader vs leader =0
 

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Ja het is een vet hoop dat het iets word:)
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Mega-update is nog niet uitgekomen en men gaat al weer fantaseren over de volgende update... Lolz
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
cool, maar ik vind bij een competitie dat iedereen dezelfde kit moet krijgen, of dat je zelf kan kiezen uit een aantal verschillende... want anders is het net gokken, kan je nog zo goed zijn maja, als je een kit krijgt die je niet fijn vind... :S
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
cool, maar ik vind bij een competitie dat iedereen dezelfde kit moet krijgen, of dat je zelf kan kiezen uit een aantal verschillende... want anders is het net gokken, kan je nog zo goed zijn maja, als je een kit krijgt die je niet fijn vind... :S
Ik heb ook gedaan "weet je staff mag wetn wat ze erbij of eraf willen dus misschie kan het wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.