Vraag aan staff van itz_wcpvp

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanAapje

Niet Verified
6 mei 2015
18
0
83
20
Ik ben banned op haunted network IGN : Itz_Wcpvp Reden: hacks (niet dat ik hack maar doet er niet toe)
Wat er wel toe doet is dat mijn broer nevinryan online komt waaneer ik word gebanned
xCasanovaa vroeg hem netjes om weg te gaan anders kreeg hij ook ban en zou mijn ban verhoogt worden naar een half jaar.
nevinryan ging ook weg maar toen ik een unban aanvroeg gebeurde het volgende
(Kijk naar de afbeeding)

De ban is verlengt naar een half jaar
Kunnen ik en nevin contact opnemen via skype om onze ban niet weg te halen maar weer een maand te laten worden
Skype naam : Itz_Wcpvp
 

Bijlagen

  • bbc6ef959dbeddd4f59fb4f248dd0022.png
    bbc6ef959dbeddd4f59fb4f248dd0022.png
    46,2 KB · Bekeken: 178

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
Ik ben banned op haunted network IGN : Itz_Wcpvp Reden: hacks (niet dat ik hack maar doet er niet toe)
Wat er wel toe doet is dat mijn broer nevinryan online komt waaneer ik word gebanned
xCasanovaa vroeg hem netjes om weg te gaan anders kreeg hij ook ban en zou mijn ban verhoogt worden naar een half jaar.
nevinryan ging ook weg maar toen ik een unban aanvroeg gebeurde het volgende
(Kijk naar de afbeeding)

De ban is verlengt naar een half jaar
Kunnen ik en nevin contact opnemen via skype om onze ban niet weg te halen maar weer een maand te laten worden
Skype naam : Itz_Wcpvp
Hoe ga je bewijzen dat jij dit niet was?
 

RyanAapje

Niet Verified
6 mei 2015
18
0
83
20
maar als ze willen skype kan ik samen met nevin praten enzo
vertellen hoe of wat
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Beste Ryan,

Ga a.u.b geen aandacht vragen aan de community, dit is nutteloos want zij kunnen je niet helpen. Je hebt een unban aangevraagd en die is afgewezen dan moet je de ban uitzitten die je is toegewezen. Deze ban is na overleg met de staff verlengt naar 6 maanden omdat nevinryan op hetzelfde ip zat als je gebande account, wij accepteren de familie smoes niet meer. Maak verder geen topics meer aan over dit onderwerp of er zullen sancties volgen.
Hierbij is het topic gesloten!

MVG,
RiseRob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.