Gesloten - vote wedstrijds rewards -

Voterewards met de meeste vote's per maand.

  • Ik stem voor.

    Votes: 11 57,9%
  • Hoeft voor mij niet, met vote's zelf krijg ik al genoeg

    Votes: 4 21,1%
  • Nee, geen intresse

    Votes: 2 10,5%
  • Anders: (vermeld in reactie)

    Votes: 2 10,5%

  • Total voters
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
Mijn idee was (ik dacht dat remy zei dat er eerder zoiets was) mocht het nog niet in het lijstje staan.. Hierbij het idee om de Vote wedstrijd rewards terug te brengen onder Haunted.

Dat de top 10 / 5 / 3 een mooie vote reward krijgt in de vorm van ingame beloningen/coupons. Of ere lid van de maand met een mooie ingame bedrag/items.
Want hoe meer votes, hoe hoger haunted in de lijst komt; en wij spelers krijgen dan een goeie beloning. Zo helpen we elkaar om de speel ervaring te verbeteren.
 
  • Like
Reactions: kolosaal2 and Bart

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
klopt idd, volgens mij was het ook op remy zn lijst om dit te doen. maar dan zou ik niet maandelijks doen teminste hangt er vanaf de prijzen want de laatste prijs was een koptelefoon door remy zelf gebracht of zo hahahaha. maar kleine rewards wat geld op de server dat je wilt of keys maar dan zou ik eerder zeggen per 3 maanden of zo denk dan dat het per maand te veel word
 
  • Like
Reactions: Bart

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
@EndieDragon Volgensmij weet je niet hoe de 'top votes' werken, je ziet op de vote site staan: 'Top voters per maand'. Dus na 1 maand heb je weer nieuwe kansen om in de top te komen. En ik verwacht sws niet dat elke maand er zo'n vote actie is.
 
D

Deleted member 13307

Guest
Goed idee, veel mensen lijken het leuk te vinden.

Iets extra's mag er namelijk soms ook wel bij :P
 

ruudje2001

Niet Verified
27 dec 2015
8
2
92
22
ik stem tegen,
ik zit bijvoorbeeld op het zelfde ip adres als mijn broer dennis,zo kunnen we hier nooit aan deelnemen en is het geen eerlijke wedstrijd.
zullen er gerust meer zijn, en met de vote keys heb je toch al een leuke prijs erbij
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
klopt idd, volgens mij was het ook op remy zn lijst om dit te doen. maar dan zou ik niet maandelijks doen teminste hangt er vanaf de prijzen want de laatste prijs was een koptelefoon door remy zelf gebracht of zo hahahaha. maar kleine rewards wat geld op de server dat je wilt of keys maar dan zou ik eerder zeggen per 3 maanden of zo denk dan dat het per maand te veel word
Stel je voor, iedereen krijgt zo'n koptelefoon door remy zelf gebracht! XD
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
ik stem tegen,
ik zit bijvoorbeeld op het zelfde ip adres als mijn broer dennis,zo kunnen we hier nooit aan deelnemen en is het geen eerlijke wedstrijd.
zullen er gerust meer zijn, en met de vote keys heb je toch al een leuke prijs erbij
Dat lijkt me sterk want ik en mijn broertje spelen ook op het zelfde IP adres en kunnen beide gewoon voten.
 

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
België Vlaams-Brabant, Leuven
Dat lijkt me sterk want ik en mijn broertje spelen ook op het zelfde IP adres en kunnen beide gewoon voten.
Je kan allebij voten, ik deed het vroeger zelf ook met m'n broer.
Maar er kan maar 1 van de 2 voten per 12 uur.

Bijvoorbeeld
Ik vote om 8:00
Dan kan hij 12 uur lang niet voten, maar na die 12 uur kan hij dus wel gewoon voten.
Al zorgt dit er wel voor dat de votes verdeelt zijn, wat het dus namelijk minder eerlijk maakt.

Misschien is dit een idéé:
Voor al de mensen die een broer/zus op zelfde IP hebben die ook vote
Waarom vote niet 1 iemand en verdeelt die de reward?
Dan krijgt 1 iemand op het einde van de maand die reward, maar als jullie allebij op Haunted zitten word die toch in 9/10 gevallen verdeelt.
Kwestie van af te spreken en je daar aan te houden.

Anyhow ik ben voor.
Ik zou wel een top 10 maken, aangezien er altijd 1-2 personen zijn die geen enkele dag/vote missen & sommige mensen namelijk wel een leven hebben (Of gewoon andere dingen doen en het daardoor wel eens vergeten)

- Sfekke
 

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
België Vlaams-Brabant, Leuven
dat kan niet kloppen want het voten gaat per ip adres
Het kan deels, je kan voten maar één persoon kan voten voor zijn/haar account op dat IP om de 12 uur.
Dus je kan niet vlak na elkaar voten, om beurt of gewoon "het leven is aan de rappe".
 

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
ik stem tegen,
ik zit bijvoorbeeld op het zelfde ip adres als mijn broer dennis,zo kunnen we hier nooit aan deelnemen en is het geen eerlijke wedstrijd.
zullen er gerust meer zijn, en met de vote keys heb je toch al een leuke prijs erbij
De maanden omwisselen, of de prijs verdelen. Dat doe ik ook met mijn vriend. Zitten ook op het zelfde IP adres :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.