Voorstellen? spenkjem0ederx

SPENKJEMOEDERx

Niet Verified
29 mei 2015
15
10
54
26
www.haunted-mc.com
Beste Haunted Staffleden en Members,

Ik ben SPENKJEMOEDERx , Ondertussen 4 jaar minecraft speler , Dus ja ik weet heel veel van minecraft. Er is wel 1 ding dat ik misschien nooit ga snappen en dat zijn van die uitgebreide redstone machine's maar ja, daar heb je youtube voor!

Met dat gezegd te hebben, waarom speel ik het eigenlijk?
Een vriend van mij speelde het eerst, ik keek vaak mee op zijn beeldscherm en downloaden toen eerst minecraft cracked, helaas had ik toen een hele slechte computer en was het spel amper te spelen, uiteindelijk toen ik een nieuwe pc had kocht ik de echte minecraft en kijk eens waar we nu zijn! Ik speel het de laatste tijd eigenlijk pas echt weer, omdat ik series heb gevolgd op youtube en nieuwe inspiratie heb op gedaan, en omdat ik er een week geleden achter kwam dat haunted bestond! dus toen ben ik even gaan uitproberen en het is idd een goeie server.

Gamemodes
De gamemodes die ik het meeste speel zijn Skyblock en Prison, Ik speel vaak deze gamemode's omdat ik het erg leuk vind om op verschillende manieren te kunnen survivalen. Dit is ook mijn beste reden om Minecraft te spelen het idee dat je met niks begint in een open wereld, zelf alles moet verzamelen en maken, maakt voor mij Minecraft verslavend en een goed spel.

Creatief
Laten we het maar niet over dit onderwerp hebben? Creatief nou nee niet echt, ik ben eigenlijk nooit creatief geweest ook niet in real-life ik vind het gewoon leuk om grote dingen te bouwen voor mij hoeft het niet persee
heel mooi of creatief te zijn. :D

Bedankt voor het kijken naar deze topic, ik hoop dat je meer van mij te weten bent gekomen!

mvg SPENKJEMOEDERx