Opgelost vissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanbruggenjack

Niet Verified
20 jan 2014
2
0
30
als ik probeer te vissen kan dat niet. ik wil een water breathing potion the maken maar ik kan niet vissen.
kan iemand zorgen dat ik wel kan vissen. o ja het lukt niet in factions
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Het is een bekende minecraft bug dat je je hengel niet ziet op servers!

Je vist wel, maar je ziet je hengel gewoon niet. Kunnen we weinig aan doen, hopen dat ze het in een update fixen :)
 

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
261
133
242
22
Nederland alphen a/d rijn
remy, bij games>paintball>map: nuketown is er bij blauw een bug dat je vanaf het trapje over de muur kan springen en de map verlaten, ik vraag om dit snel te veranderen want het is heel bekend en wordt vaak gebruikt.
het verpest het spel echt heel erg dus fix het aub snel (Want wil master chief worde :P)

locatie: bij blauw de geheime gang in(met de 4 knoppen op een rij) en dan de stenen trap kan je naar rechts de muur op springen.
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Free bij rood gaat dat ook er over gaan bij de trap naar beneden buiten
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
freecon zei:
remy, bij games>paintball>map: nuketown is er bij blauw een bug dat je vanaf het trapje over de muur kan springen en de map verlaten, ik vraag om dit snel te veranderen want het is heel bekend en wordt vaak gebruikt.
het verpest het spel echt heel erg dus fix het aub snel (Want wil master chief worde :P)

locatie: bij blauw de geheime gang in(met de 4 knoppen op een rij) en dan de stenen trap kan je naar rechts de muur op springen.
Jep bij blue/red gaan ze een minecraft bij het hek zetten boven ze staan erop en springen op de struiken en hup map uit !
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Wat is de fun om map te verlaten?? Je kan er niks!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.