Vind ik lekker of niet lekker?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheQpowerrr

Niet Verified
20 jul 2014
73
35
142
23
www.youtube.com
Hey
In dit Topic schrijf je welk eten/drinken je lekker of juist helemaal niet lekker vind :D,
van Cola tot aan Burrito's.
Natuurlijk kan je reageren op andere die een andere mening hebben dan jij en misschien kan je andere mensen aanraden om dat specifieke eten/drinken uit te proberen.
Eet Smakelijk! :D

~TheQpowerrr
Ps: I luv Cookies, can you give me one ;)
 
  • Like
Reactions: RyanGo

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Af te raden : Pizza hawaii, & Spruitjes bleh :(
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Lekker:
Pizza, pannenkoeken, Gyros, turkse pizza, broodje kip/groenten, chocola, komkommer (xD), croissantjes, rijstenwafels, kaaszoutjes, alle soorten vis omg i like fish, lolly's, IJS, chinees eten, vietnamese loempias OMG, stroopwafels, gevulde koek, chocolate chip american dinges cookies, soep, pasta/spaghetti, Paella, chips, snoep jaa snoep zo zoet en zuur mogelijk xD, meloen en aardbeien :)


Wat ik niet lekker vind:
-> Banaan (dit is echt het meest vieze dat er bestaat)
-> Cassis (idk, is gewoon niet lekker, wordt je dorst erger van)
-> Pure chocola (hoofdpijn krijg je ervan)
-> losse kaas (dus niet gesmolten ofzo of ergens op, maar gewoon een plakje of blokje)
-> haring (ik hou van vis, maar haring is echt ranzig)
-> veel soorten rare groenten als spruitjes en spinazie en die onzin.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Lekker: kapsalon, van de lokale kebab-boer :D

oh en savonds laat een potje olijven met feta kaas , onder het genot van een biertje :P
 

OptimusPrime118

God
OptimusPrime118
OptimusPrime118 ✔
God
25 sep 2014
3
4
94
30
lekkah:
zoute haring met uitjes, gelderse rookworst, pizza, lamachun, kebap, shoarma, kaas, tosti's, patat, zalm, cordon blue, biefstuk, herten-biefstuk, entreqote, slavink, rundervink, erwtensoep, balkenbrei (wie kent dat???) sate-stokjes, braadworst, speklap, Grolsche!, stampot boerenkool, olijven, heksenkaas, gehaktbal met jus, gebakken ei met spek, loempia, bapoa, babi pangang, foe yung hai, bami, gehaktbrood, spare ribs, pannekoeken, paella, chorizo, maaltijd salade, kibbeling, chicken wings uiteraard van KFC!, Amnesia Haze (hollands groen :p), space cake, wiet thee, karbonade, hazelnoot ijs, pistache ijs, aardappel partjes en rosetjes, rosti, wienersnitchel, lasagne, rijst met ragout en kippenpoot (t klinkt gek is donders lekker), autodrop, nutella, rivella, cola, sambuca, jagermeister, elke kruidenbitter wel, chocolade, tijgernootjes, m&m's cant resist them!, radler, appeltaart, galia meloen, ham-kaas crossaint, cake, frikandellen, kroketten, berenhap met sate, mexicano, burrito's, wraps, de gehaktballetjes van de IKEA, stoofpotje, kikkerbilletjes, wok-gerechten, wentel-teefjes(wie kent dat???), taksi, ossenhaas, dame blanche, kobelbiefstuk, stukje haai van de grill (bij de chinees), casave kroepoek, pompoen soep, championen soep, hartige taart, bitterballen, kipnuggets, broodje beenham en nog veel meer!

Smerig:
dop-erwten, spruitjes, banaan, witlof.


btw: wie heeft er al wel eens, MC Donalds - KFC - Burger King, gehad in een weekend? (toen ik in barcelona was voor 1 weekend xD)
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Lekker: alle desserts die er bestaan
Niet lekker: te veel om op te sommen.
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Kapsalon, turkse pizza, patat, al het junkfood, lasagne, milkshake veder bijna niets :D
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Oke mijn beurt ff denken hoor...

Wat ik wel lekker vind
KFC KFC KFC KFC
Pizza, brood met choco en. Pindakaas, ham, alle soorten vlees, witlof, brocolli, bloemkool, spitskool, spinazie, komkommer, peer, kaki, ananas, appel, melk, erwten, chocolademelk, fristi, cola, fanta, cassis, 7up/sprite, croisant, junkfood duhhh, zalm, alle ijssoorten (behalve mango), alles van de kebabzaak, kibbeling (maar wel erg duur:(), aardappel, zeewier, en nog vast veel meer

Wat ik vies vind
Tomaat (moet ik serieus van kotsen), gewone kaas (de originele vorm), mango, spruitjes, dr pepper (bah wat is dat nou weer), pizza hawai (net als Ryan xD), oesters, boerenkool en vast nog veel meer
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik hou helemaal niet van MCdonalds... ;)

Je mag mij om 4 uur 's nachts wakker maken voor een geheel verzorgde indische maaltijd.
Let op!
Alles moet met sateh saus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.