Geen Bug Verzoek voor de hack en overige reports

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
hallo allemaal,

ik ben mr_sneaky13 en ik maak redelijk wat hack reports alleen wat ik zie bij vooral de nieuwere mods is dat ze dr bijzetten gesloten maar waarom gesloten dat is voor de persoon die de report maakt heel onduidelijk wat dr nou mee is gebeurd.
misschien kunnen jullie beter gewoon dr bijzetten geaccepteerd of geweigerd is veel duidelijk voor de persoon die de report maakt en is voor jullie denk ik ook weer overzichtelijker.

groetjes sneaky
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
hallo allemaal,

ik ben mr_sneaky13 en ik maak redelijk wat hack reports alleen wat ik zie bij vooral de nieuwere mods is dat ze dr bijzetten gesloten maar waarom gesloten dat is voor de persoon die de report maakt heel onduidelijk wat dr nou mee is gebeurd.
misschien kunnen jullie beter gewoon dr bijzetten geaccepteerd of geweigerd is veel duidelijk voor de persoon die de report maakt en is voor jullie denk ik ook weer overzichtelijker.

groetjes sneaky
Gesloten als voorvoegsel gebruiken is handiger voor het bijhouden van de reports die al behandeld zijn en die nog open zijn. Als we een report behandelen zetten we er altijd netjes bij of de speler bestraft is of niet. Dat lijkt mij duidelijk genoeg.
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Gesloten als voorvoegsel gebruiken is handiger voor het bijhouden van de reports die al behandeld zijn en die nog open zijn. Als we een report behandelen zetten we er altijd netjes bij of de speler bestraft is of niet. Dat lijkt mij duidelijk genoeg.
als je geaccepteerd of geweigerd er neer zet is het voor mij ook wel duideijk de afgelopen tijd staat dr altijd bij geaccepteerd totdat de nieuwe moderators er kwamen niks tegen jullie ofzo maar het is voor mij toch wel duidelijker
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Gesloten als voorvoegsel gebruiken is handiger voor het bijhouden van de reports die al behandeld zijn en die nog open zijn. Als we een report behandelen zetten we er altijd netjes bij of de speler bestraft is of niet. Dat lijkt mij duidelijk genoeg.
Jullie zetten niet altijd er bij of de speler bestraft is! heb al meerdere reports gehad waar bij er gewoon gesloten stond niks meer en niks minder.
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
bij overige reports is er toch ook geen "geweigerd /geaccepteerd " dus ik snap het probleem niet?
Ik kreeg nornaal altijd geaccrpteerd of geweigerd te zien bij een report maar nu niet meer.
Daaarom dacht ik dat het door de nieuwe mods kwam maar iedereen zet dr weer gesloten neer.
Dus als iedereen het doet is het gewoon weer duidelijk.

Groetjes sneaky
 
Status
Niet open voor verdere reacties.