Verzekering kantoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowcleaner69

Supreme
WindowCleaner69
WindowCleaner69 ✔
Supreme
20 sep 2013
99
62
227
Antwerpen
Beste hn leden een paar weken overweeg ik om een verzekerings kantoor te maken in survival
je zou dan je dure items (tools, armor,...)kunnen late verzekeren zodat als je dood gaat je spullen terug kan krijgen! Je zou je spullen dan late verzekeren voor tokens, items


Klinkt dit een goed idee laat een reactie achter ;)

Gr pc
 

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Goed idee pc, veel suc6 er verder mee.;)

Ps. Goed opletten dat mensen er geen gebruik van gaan maken bijv.: ze sluiten een verzekering af en dan gaan ze spontaan dood en hadden ze in een keer prot 4 dia en een stack dia bij.
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: DuracellKonijn

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Hm volgens mij was er al s n post van hierover ^^
Leuk idee! Op welke manier ga je aan die stuff komen? :P
 

Windowcleaner69

Supreme
WindowCleaner69
WindowCleaner69 ✔
Supreme
20 sep 2013
99
62
227
Antwerpen
Klein vraagje:
Stel ik ben verzekerd voor een pickaxe met silktouch, unbreaking 3 en eff 5 en ik ga dood, wat gebeurt er dan?

Dan krijg je die pickaxe terug maar je moet dan wel een nieuwe verzekering maken erna
anders zou er snel misbruik van gemaakt worden;)
 
K

Kogetsoo

Guest
Als ik het goed begrijp.. verzekerde items krijg je terug, en je betaalt een vast bedrag vooraf om te voorkomen dat er gesjoemeld wordt.

Leuk concept, maar het gaat een administratieve hel worden kan ik je voorspellen.
En het heeft wat haken en ogen, je kunt mensen niet traceren als ze niet betalen bijvoorbeeld.

Maar je noemt het een kantoor, dus zicht op "personeelsleden?"

Groeten,
Koge
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ik vind t helemaal mooi idee, ik ga al mn brute enchanted gear laten verzekeren, en dan verstoppen in een kist en zeggen dat ik het kwijt ben, hoppatee al mn gear verdubbeld xD

(j/k, maar om ff aan te tonen dat t niet gaat werken dus :P )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.