Veel updates aan server en winkel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties

In dit nieuwsbericht informatie over een hoop kleine updates die gedaan zijn afgelopen paar dagen en antwoord op een paar veelgestelde vragen omtrent de vernieuwde winkel.

Updates die gedaan zijn afgelopen dagen:

  • We hebben dankzij jullie een nieuwe teamspeak licentie kunnen kopen. De teamspeak server zat steeds vaker vol. Er is nu plek voor 64 personen op de teamspeak server. Het record staat op 49 mensen online! Het zou gezellig zijn als je ook komt, het IP is ts.hauntedmc.nl
  • De hoverfunctie van de chat (boven je rank en spelernaam) is vernieuwd. Er is op sommige gamemodes nu meer informatie beschikbaar in deze hoverfunctie.
  • Laatste economie updates zijn gedaan, werkt helemaal stabiel.
  • Op miners is de geldnotatie veranderd. De rare 'tot de macht (E)' notatie bij hoge bedragen weggehaald. Nu zie je weer voluit je saldo staan.
  • De websites www.hauntedmc.nl/bouwteam en www.hauntedmc.nl/modteam bestaan weer. Deze linken door naar de sollicitatieformulieren.
  • Onze DNS server (server die ervoor zorgt dat bepaalde domeinnamen juist aan IP adressen worden gekoppeld) is volledig vernieuwd. We merkten de afgelopen tijd dat de server en website voor sommige personen voor korte periodes ontoegankelijk waren. Hier zou niemand meer last van moeten hebben, we hebben onze DNS server volledig geüpdatet en uit checks blijkt dat het nu stabiel werkt. (http://dnscheck.pingdom.com/?domain=hauntedmc.nl Note: De 2e nameserver test is onbelangrijk)
  • /ping is globaal weggehaald. Je eigen ping zie je in de tablijst staan. Op kitpvp hebben we wel een lokaal /ping commando toegevoegd, omdat de spelers daar graag checken of hun medespelers mogelijk een slechtere connectie hebben.
  • Je krijgt nu geld per 20 minuten online zijn op de KitPvP en de Creative server. Dezelfde bedragen per rank gelden zoals op onze andere servers met deze functie.
  • De rankbeschrijvingen op het forum en op onze winkel pagina zijn volledig vernieuwd. De informatie klopt nu en is een stuk overzichtelijker neergezet. Zie https://www.hauntedmc.nl/forum/forums/rank-voordelen.18/ of onze winkel op winkel.hauntedmc.nl
  • Het forum heeft nu weer leuke smileys!
  • Enkele verbeteringen voor de God rank: /fly mode op skyblock, meer homes en plots, meer warps op creative en je hebt geen lapis meer nodig bij het enchanten.
  • Er is een nieuwe votereward op Survival 1 en Survival 2. Bij het voten krijg je nu 1 McMMO Credit per vote. Deze kun je omzetten in een extra McMMO level voor een skill naar keuze. Met het /redeem commando open je een menu waarbij je het aantal credits ziet dat je hebt en waarbij je een skill kunt kiezen om je credits aan te spenderen.
6e2f85e911498876a20b275aa3ac5b2d.png
  • @iBob63 heeft een proeftijd als Moderator gekregen op Miners! We wensen hem allemaal veel succes met dit nieuwe avontuur voor hem.
  • Prison development gaat de goede kant op. @Datdus heeft nieuwe informatie toegevoegd in de Prison BETA sectie op het forum. Ook zijn er zo nu en dan inschrijfmomenten om mee te testen aan de Prison BETA. Zie: https://www.hauntedmc.nl/forum/forums/prison-beta.132/
Rank veranderingen.
Je hebt het mogelijk al gehoord, we hebben de ranks maandelijks gemaakt. Wel is er een Lifetime optie beschikbaar.
Aan alle mensen die al een rank hebben: Je zult de rank voor altijd houden, gezien dat de voorwaarde is waarbij je de rank hebt gekocht.


Enkele andere voordelen van een extra maandelijkse optie:
- Je kunt nu voor minder geld eerst een rank proberen voor een korte tijd.
- Als je al een permanente rank hebt, en je koopt een hogere rank tijdelijk. Dan zul je na die periode je permanente rank terugkrijgen. We hebben dit zorgvuldig uitgewerkt, heel handig dus!

 

Bijlagen

  • dc3985797b977716cfebbea4afb7ecdb.png
    dc3985797b977716cfebbea4afb7ecdb.png
    577,3 KB · Bekeken: 429
Laatste update:

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Netjes, netjes!!
Ga zo door, ik heb er vertrouwen in, vandaar ook zeker mijn bijdrage.
 

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
23
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com
Goede updates al denk ik dat er toch een aantal mensen zullen zijn die het niet eens zijn met de maandelijkse ranks
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Goede updates al denk ik dat er toch een aantal mensen zullen zijn die het niet eens zijn met de maandelijkse ranks
Je hebt altijd mensen met andere meningen. Hopelijk zien ze wel in dat dit voor de server beter is en dat dit meer zekerheid biedt :)
 

Leondwerg

Niet Verified
10 jul 2014
73
14
94
49
Prima updates om de server in orde te houden :smile:

@remymine kan aan mij liggen hoor maar ik vind de ranks wel duur per jaar/maand waardoor je minder inkomsten zal hebben dan dat je eerst had, en dan gaat het hele staatje van @Datdus niet op, ranks per maand/jaar goedkoper levert uiteindelijk meer op omdat de "kids" hun zakgeld dan kunnen besteden aan server EN aan wat anders ( telefoon etc ), maar dat is mijn mening :D
 
  • Like
Reactions: remymine

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Prima updates om de server in orde te houden :smile:

@remymine kan aan mij liggen hoor maar ik vind de ranks wel duur per jaar/maand waardoor je minder inkomsten zal hebben dan dat je eerst had, en dan gaat het hele staatje van @Datdus niet op, ranks per maand/jaar goedkoper levert uiteindelijk meer op omdat de "kids" hun zakgeld dan kunnen besteden aan server EN aan wat anders ( telefoon etc ), maar dat is mijn mening :D
Thanks voor de feedback. We gaan het even aankijken op deze manier, maar staan altijd open voor verandering als het bevorderlijk is uiteraard.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ohja, een mening over de shop,
Zover ik zie staan de voordelen van de ranks keurig onder elkaar en het is duidelijk. De prijzen staan voor zover wel netjes, misschien sommige wat lager, maar in het algemeen, maakt het een mooie indruk.
@remymine
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ohja, een mening over de shop,
Zover ik zie staan de voordelen van de ranks keurig onder elkaar en het is duidelijk. De prijzen staan voor zover wel netjes, misschien sommige wat lager, maar in het algemeen, maakt het een mooie indruk.
@remymine
Thanks voor de feedback. We zullen het verwerken :)
 
  • Like
Reactions: Dimitri

CaptainMiner_Z

Niet Verified
30 apr 2015
18
10
59
24
Beste remy ik zou god per jaar 25 euro goedkoper maken 150 klinkt zo hard het gaat allemaal om de marketing en zeg nou eerlijk jij betaald ook liever 125 dan 150
 

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Iedereen betaald graag minder maar de server kost ook geld, en in de plaats van goedkoper word dat alsmaar duurder door groei :yum: maar ik houd mij verder buiten het financieel management aangezien dit Remy zijn taak is
 
  • Like
Reactions: Dimitri

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Iedereen betaald graag minder maar de server kost ook geld, en in de plaats van goedkoper word dat alsmaar duurder door groei :yum: maar ik houd mij verder buiten het financieel management aangezien dit Remy zijn taak is

Niet dat je ongelijk hebt hoor. ;') Haunted groeit weer!
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Beste remy ik zou god per jaar 25 euro goedkoper maken 150 klinkt zo hard het gaat allemaal om de marketing en zeg nou eerlijk jij betaald ook liever 125 dan 150

Iedereen betaald graag minder maar de server kost ook geld, en in de plaats van goedkoper word dat alsmaar duurder door groei :yum: maar ik houd mij verder buiten het financieel management aangezien dit Remy zijn taak is

En de groei moet blijven doorgaan, hoe meer hoe beter

Thanks voor de feedback van iedereen in het topic. Ondertussen zijn de hoogste ranks iets goedkoper gemaakt. En bij deze staan de prijzen ook vast, komt geen verandering meer in.
 
  • Like
Reactions: Dimitri

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Thanks voor de feedback van iedereen in het topic. Ondertussen zijn de hoogste ranks iets goedkoper gemaakt. En bij deze staan de prijzen ook vast, komt geen verandering meer in.
Nice!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.