Vanilla worldborder

Moet de Vanilla Worldborder worden verplaatst?

  • ja, maar niet te ver

    Votes: 0 0,0%
  • nee! het gebied moet zo klein mogelijk zijn zodat het op een ChaosPvP Arena lijkt!

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    4
Status
Niet open voor verdere reacties.

treehunter01

Niet Verified
1 mrt 2015
3
1
52
21
-
Beste Remy (of Staff of wie dan ook whatever...)

er is een Worldborder in Vanilla, zoals waarschijnlijk iedereen die vanilla speelt weet. alleen, iedereen zegt dat deze zich op x=25.000 z=25.000 bevind, maar ik word al weggeteleporteerd bij x=17.000 z=17.000... hoe kan dit? en verplaatst de worldborder zich ook nog, of blijft deze hangen bij waar die nu is? en waarom? mijn vrienden en ik willen namelijk graag een base ver verwijderd van de spawn maken, om ons risico op gegrieft worden zo klein als mogelijk te maken, en omdat reizen naar de perfecte plek al de helft van het plezier inhoudt. ik vraag mij af of de worldborder kan worden verwijderd (niet noodzakelijk natuurlijk), of verplaatst naar een andere plek.

Groeten, SirTree & HERTOG_daan

(P.S. ik open ook een poll, om te kijken of andere Haunties het met ons eens zijn)
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Beste Remy (of Staff of wie dan ook whatever...)

er is een Worldborder in Vanilla, zoals waarschijnlijk iedereen die vanilla speelt weet. alleen, iedereen zegt dat deze zich op x=25.000 z=25.000 bevind, maar ik word al weggeteleporteerd bij x=17.000 z=17.000... hoe kan dit? en verplaatst de worldborder zich ook nog, of blijft deze hangen bij waar die nu is? en waarom? mijn vrienden en ik willen namelijk graag een base ver verwijderd van de spawn maken, om ons risico op gegrieft worden zo klein als mogelijk te maken, en omdat reizen naar de perfecte plek al de helft van het plezier inhoudt. ik vraag mij af of de worldborder kan worden verwijderd (niet noodzakelijk natuurlijk), of verplaatst naar een andere plek.

Groeten, SirTree & HERTOG_daan

(P.S. ik open ook een poll, om te kijken of andere Haunties het met ons eens zijn)
world border heeft een diameter van 25.000 blocks dus 17500 en 17500 is bv een einde je moet het zien als een cirkel
 

gijsje007

Niet Verified
19 sep 2015
1
0
15
23
remy je stel je gwn aan en het is een kleine moeite en het vergt niet heel veel opslag want je slaat aleen de dingen op die wij bouwen en de rest net dus dat scheelt heel veel zte hem dan tenminste naar 150000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.