Status
Niet open voor verdere reacties.

Zerxyx

Niet Verified
14 jul 2015
14
1
67
31
Bij deze wat screenshots van de voorlopige staat van onze base op vanilla :) Het moge duidelijk zijn dat het nog niet af is xD. Alles hieronder is dus gebouwd in survival met twee man.

2016-12-13_18.26.29.png


:) Deze kant lijkt het meest compleet.. rechts zie je onze goldfarm, .. de toren links is de villager ruimte. in de heuvel zitten verder nog wat farms verstopt een kaarten kamer en een gang richting onze stripmines.

2016-12-13_18.27.29.png


aan deze kant van de base hebben we een grote oceaan zitten. mogelijk bouwen we hieronder op een later tijdstip dus ook een haven en een aantal schepen.

2016-12-13_18.29.00.png

deze kant is al duidelijk een stuk minder af ;).. onze toegangspoort staat momenteel nog op een zwevend stuk dirt (heuvel moeten we dus nog wat uitbreiden) en er moet nog een ander gebouw komen aan deze kant van de toegangspoort xD

2016-12-13_18.29.24.png


aan deze kant van de base bevind zich bovendien een village. wij hopen deze in de toekomst om te kunnen vormen en te kunnen gebruiken ;)

=) zal binnenkort mogelijk nieuwe update plaatsen :D
 

gijsss

Niet Verified
13 dec 2016
2
1
15
23
Ziet er erg nice uit maar is dat wel zo slim in vanilla er mag gegrieft worden in vanilla.
ik wens je succes met ons te vinden dan wij zitten erg ver van de spawn en ja we weten dat we gegriefd kunnen worden we spellen dit al voor de border er was en toen hadden we ook meerdere keren zo iets groots gemaakt nog groter zelfs dan dit maar we werden gegriefd door een verader in ons team verders nog door niemand
 

Zerxyx

Niet Verified
14 jul 2015
14
1
67
31
Ziet er erg nice uit maar is dat wel zo slim in vanilla er mag gegrieft worden in vanilla.
Zoals Gijs ook al zei... we zitten erg ver van Spawn om griefen te voorkomen. In elk geval.. nieuwe spelers zullen naar alle waarschijnlijkheid niet zomaar op onze base stuiten. De vaste spelers die een base verder weg hebben kennen wij allemaal en vermoed niet dat die ons zo erg zullen griefen ;).. hooguit dat ze wat diamonds pakken xD
 

Zerxyx

Niet Verified
14 jul 2015
14
1
67
31
Geloof me het komt nog wel :P geef het tijd ik was ook toen ik vanilla speelde ruim tegen de grens aan en werd ook na paar maanden gevonden.

Lol xD dat zien we dan wel weer :p Wij zitten op deze locatie al meer dan een halfjaar =) Bovendien is de border gelukkig uitgebreid. In het begin stond hij op zo'n 10k blocks.. dat is duidelijk veel te dicht bij spawn xD Als je in die tijd gespeeld heb snap ik dat je gevonden bent :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.