Upside down hoppers ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ik ben al mods tegengekomen die ook upside down hoppers toevoegen, maar die voegen hiernaast nog meer stuff toe... wat verder niet nodig is.... het enige dat ik zou willen is dat ik een hopper omhoog kan laten channelen, geen idee of het al bestaat voor 1.8 maja, hier is iig de mod die ik zag die ducts, filter hoppers EN upside down hoppers toevoegd : http://www.minecraftforum.net/forum...075-1-5-x-1-6-x-1-7-2-1-7-10-hopper-ducts-mod


echt, ik snap niet waarom ze ooit hoppers toevoegden die alleen zijwaarts en omlaag kunnen channelen... nu moet ik telkens hele item elevators gaan maken met een hele lading droppers en allerlij redstone, maar deze kunnen gaan buggen en dan heb je items ergens stuck halverwege :p





edit:
anyway, ik weet niet of t kan, en OF het uberhaupt bestaat behalve in die mod die ik net liet zien,
dus t liefst geen nieuwe item ofzo, alleen dat als je een hopper tegen de onderkant van een block plaatst dat ie dan dus naar boven channelt... dat zou wel echt zoooo chill zijn he, denk aan ondergrondse farms die alle items naar boven naar je storage kunnen doorvoeren en dingen als item sorters en auto brewing/smelting stations die dan dus veel compacter kunnen worden
 
Laatste update:

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
oehhh me want!

Ik had het er laatst nog over _0-, het is misschien een idee ja, goed alternatief voor die laggy item elevator
 
  • Like
Reactions: Maaraa

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
een item elevator met een knop of lever onderaan is goed te doen, elke keer als je de knop drukt gaat er een wave van redstone signalen naar boven om zo alle droppers meerdere keren omhoog te laten spugen... en als er iets stuck zit in t midden kun je de knop gewoon nog n paar keer drukken ;)

helaas werkt dit dus niet bij grotere machines of een auto sorter, daar wil je gewoon helemaal zelfstandige item elevators hebben... en de enige stabiele manier hiervoor is de elevator op een clock aan te sluiten, dus dat ie constant altijd maar aan en uit blijft gaan, maar helaas, clocks freezen op grote servers, en ook kunnen ze lagg veroorzaken als er veel clocks tegelijk draaien... dus mja, ik zat te kijken naar een systeem waar de item NET voor de elevator in een chest beland, en de hopper daaronder is gepowered, dus die zuigt de item er nog niet uit, en dan zodra er meer dan 10 items in de kist zitten doet een comparator een circuit poweren die zorgt dat de clock onder de elevator ongeveer 30 seconden blijft lopen en dan weer uitgaat...
maarja, ik kreeg het niet echt lekker draaiende... dus ja, ik dacht misschien toch maar eens gewoon betere hoppers requesten ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.