Updates Juni 2014!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunted spelers, hier wat kleine updates en wat komen gaat.


TnTRun Update
TnTRun, de arcade game welke onlangs geopend is, hebben we uitgebreid met een perk shop op aanraden van een aantal spelers. De perk shop bestaat uit dit moment alleen nog uit een Double Jump perk die je eenmalig koopt waarmee je vervolgens elke 15 seconde een dubbele sprong kunt maken door 2x op spatiebalk te klikken.
Meer perks zoals een tijdelijke speed boost, onzichtbaarheid, etc. volgen mogelijk binnenkort.

Worldborders
Na vele verzoeken zijn de world borders in zowel Factions als Survival vergroot.
Survival gaat naar een worldborder op radius 8.000 en Factions naar een worldborder op 3.000.
Genoeg Quartz en Fortresses voor een lange tijd. Veel explore plezier.

Privé Horses in Survival
In de Survival server is een privé horses plugin toegevoegd. Deze geeft je de mogelijkheid om een paard te kopen welke protected is en welke je kunt teleporteren. De hoofd command van de plugin is /horse (/horse help). Een paard kun je kopen voor 75 tokens in elk type dat je maar wenst. Wat moet je doen om een bepaald type paard te kopen?
Allereerst zoek je een type uit. Om de lijst met paarden types te krijgen gebruik je de command: /horse types.
Gebruik dan: /horse buy om je paard te kopen. Een voorbeeld: /horse buy Pietje Undead.
Om je paard vervolgens te spawnen doe je: /horse summon . Voor meer commands zie /horse help of ga naar /warp paard.

Vanilla Bed Spawn
In Vanilla was het niet altijd duidelijk of je home nou gezet was als je in een bed lag. Dit hebben we duidelijker gemaakt door een bed spawn feature. Wanneer je een bed rechtsklikt, maakt niet uit of het dag of nacht is, krijg je een melding in de chat dat je spawnpoint daar gezet is.

Haunted Winkel
Onze winkel heeft een style update gehad. Deze ziet er nu net zo uit als onze homepage. Hopelijk bevalt deze style want meer site onderdelen zullen spoedig dit design krijgen. Bekijk de winkel op: shop.haunted-mc.com

Idle (afk) kick
We hebben een automatisch idle (afk) kick ingesteld die je kickt als je langer dan 30 minuten geen activiteit hebt uitgevoerd (op de Factions, Skyblock, Vanilla en Survival server). We hopen dat jullie begrijpen dat we hiermee het eindeloos farmen van resources zonder ook maar iets te doen en het belasten van de server tegen gaan. Het omzeilen van deze kick door bijvoorbeeld auto clickers of andere constructies zal je helaas een ban opleveren.

Toekomstige Updates
  • Nieuw shop systeem in survival. Werkt via Supply (Aanbod) & Demand (Vraag) welke de prijzen reguleren. Dit zorgt voor een veel gebalanceerder prijzen systeem. Er wordt op dit moment aan gewerkt en het wordt binnenkort verwacht.
  • Nieuwe arcade game.
  • Meer TnTRun perks.
  • Custom /help menu's in elke server met handige commands en uitleg.
  • Website updates, design, statistieken, bugs en nieuwe features.
  • Nieuwe lobby parcours.
  • Villager shop met meer items en kleding shop (in lobby).
  • Friend systeem zal terug keren met een hele grote update.
  • Mob Arena in Survival en Factions.
  • KitPvP map uitbreiding.
  • Meer Paintball en SkyWars maps.
  • SignShop in SkyBlock. Zelf signshop maken op je island!
  • Bug Fixes waar nodig (Die zijn er altijd wel)
Verder wil ik alle mensen bedanken die de vragenlijst hebben ingevuld, deze zal zeer binnenkort gesloten worden waarna de reacties worden geëvalueerd. Het betekent veel voor ons!

Ik hoop voldoende te hebben geïnformeerd,

remymine

~The Haunted Team
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
even een tip, als je 1 horse koopt kun je hem al summonnen met alleen /horse summon :)

want anders is dat echt lastig, moet ik telkens /horse summon Raffs_Paard_Wolla typen :P


(btw, werkt accesstrust all alweer? ik lijk wel de enige die dat nodig heeft ofzo :P maja, ik wil graag dat mensen gewoon mijn buttons kunnen gebruiken :) ben nog heel wat redstone dingen van plan :) )
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik kan daar niets aan doen zolang er geen update voor is, en anders zal dat via een hele omslachtige omweg moeten waarop niemand eigenlijk zit te wachten. Maar zal dat bewaren voor wanneer ik er een beslissing over ga maken.
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Heb ook een toekomstige update, welke ook gebruik zal maken denk ik van de accestrust functie. Free wol farm in alle kleuren
 

Juvator

Niet Verified
20 mrt 2014
4
1
47
37
Ik heb helaas al kennis gemaakt met de anti afk maatregelen haha :P
Nu is het iig allemaal goed geregeld en voor iedereen weer gelijk.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
proost_craft zei:
jammer van dat afk zijn heb net een afk goldfarm af :/
proost bedoel je zon uber netherportal building ? want euh... netherportal mob spawning staat uit :( ik had ook 2000 obsidian zitten farmen voor zon apparaat , gelukkig kon ik toen nog wel obsidian verkopen aan de /shop gheheh
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
die obsidan portal goldfarms zet ik meestal uit als ik ze tegenkom,
1) ik lag behoorlijk in de buurt
2) Ik ben zelf en ik geloof ook nog andere spelers vast komen te zitten door zoveel portals in de buurt
 

KingDannyOne

Niet Verified
2 mei 2014
13
3
122
24
:huh: Zoveel updates :P.
Ik wens je succes meneer Remy :D

Groeten,
Danny.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
leanaci zei:
die obsidan portal goldfarms zet ik meestal uit als ik ze tegenkom,
1) ik lag behoorlijk in de buurt
2) Ik ben zelf en ik geloof ook nog andere spelers vast komen te zitten door zoveel portals in de buurt

je weet dat er nog een heeele grote staat bij de oude spawn? , eentje van nookie -58 200 382 ;)

ben ik ook al paar keer in terrecht gekomen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.