Geweigerd Unban

Status
Niet open voor verdere reacties.

(Elite) SuperGyan

Niet Verified
25 jan 2015
10
1
102
19
www.youtube.com
Ik heb een half jaar ban gehad, ik heb nu net weer een maand ban voor killaura, maar ik heb een Logitech G402 muis en dat is de snelste van de wereld, het slaan kan dus ook snel en ik gebruik trucje dat ik m'n vinger op het uiteinde van m'n muis doe en 'm er niet afhaal en dan spammen, het lijkt killaura maar dat is het niet! Mag ik unban pls? Gr. YoGy_Gyan
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Beste Gyan,

Ik heb duidelijk gezien dat je kill aura gebruikte, ik heb je een paar minuten gespectate. Ik twijfelde de in het begin nog maar na een paar minuten kwam ik tot de conclusie dat dit duidelijk kill aura was. Ik kan er niks aan doen dat je net weer unbanned bent van die zes maanden ban, daar had je van moeten leren en de regels niet nog eens te overtreden. Het verhaal van die gaming muis geloof ik niet, die moes heb ik vaker gehoord. Ik geef je 24 uur om bewijs te verzamelen en mijn gedachten te veranderen, maar voor nu geen unban.

MVG,
RiseRob
 

(Elite) SuperGyan

Niet Verified
25 jan 2015
10
1
102
19
www.youtube.com
Dan geloof je het maar niet maar ik houd niet van hacks! Ik ben nu fking verdrietig dit was de leukste server die ik kende maar als het zo door blijft gaan dan begin ik te twijfelen aan de leuke sfeer die er altijd al was.. Ik zal proberen bewijs te halen
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
De video telt niet als bewijs, je kan net zo goed je Minecraft opnieuw geopend hebben en je versie veranderd of je hacks ff snel verwijderd. Ik heb echt bewijs nodig zoals je versions van .minecraft. Een collega van me @SirCasanova heeft ook nog iets ontdekt(zie de reactie hieronder).

Unban aanvraag is vervroegd gesloten door deze ontdekking. Ban blijft staan.
 
Laatste update:

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Op je video heb jij je hacked client aan als je naar 5:44 gaat kan je zien dat hij niet op de speler aimt maar je als nog de particals kan zien en dat hij de speler hit dit zijn duidelijk hacks.

Groetjes,
xCasanovaa.
 
Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.