Geaccepteerd Unban?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Welpie21

Niet Verified
19 nov 2015
11
1
19
25
Goedemiddag,

Vanmiddag kwam ik online op skyblock na lange tijd weer (vanwege stage periode) en na 5min word ik ineens geband. Ik dacht ff weer op Haunted met vrienden praten en eiland uitbreiden en ineens een ban van Kjeld voor half jaar. Ik heb niks gedaan ik heb geen kick gegeven ik heb niet eens iets op de chat neergezet gelijk regel rechte ban.
Ik mag zelf kjeld niet in vroegere periodes maar congratz dat hij mod is, maar dat hoeft hij niet gelijk op mij af te reageren. Dit is misbruik van macht!!.\

Zal ik unban mogen krijgen want ik vind het nergens omslaan en de reden is om mutes te omzeilen stond er.
Ik snap het niet.

Mvg Roy
 

Welpie21

Niet Verified
19 nov 2015
11
1
19
25
Nee ik heb niet meerdere accounts gebruikt.
Jefhut (Ken je vast wel) die is vaak hierzo en logt in op ze eigen account op mijn pc.
Jef kan niet met een macbook overweg dus dan log ik in op mijn macbook om samen te kunnen spelen want 9 van de 10x zijn we samen online.
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Vervelende is dat jefhut mute had gehad daarna kwam hij/jij online omdat jefhut ook op jouw account heeft ingelogd herkend plugin jouw account.

Mute/ ban omzeilen is 6 maanden was nu een mute.
Beetje jammer dat het zo gaat voor alle partijen zeker voor zulke fanatieke spelers.

Enigste wat ik kan adviseren dat er unban wordt aangevraagd op jefhut en dat alles een srustig wordt bekeken.
 
Laatste update:

Welpie21

Niet Verified
19 nov 2015
11
1
19
25
Weetje ik snap er niks meer van, Bedankt voor de leuke tijd hierzo maar de server gaat achteruit, meerdere mensen merken dat. ik heb al eerder een mening erover gegeven. Ik kap met deze server al het plezier is mij ontnomen door vreemde acties en gebeuren.

Mvg Roy
P.S ik spreek ook gelijk voor jefhut want hij apte mij gister dat i er ook mee klaar is.
 
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Hallo,

Het probleem is dat jefhut gebanned was en via jou account weer terug komt, dit heeft niets te betekenen met dat je mij niet mag en ik me macht zou misbruiken.
Ik zal als ik jou was het bespreken met jefhut omdat hij een beetje hiervoor heeft gezorgd.
Omdat het IP niet hetzelfde was als die van jefhut zal ik je het voordeel van de twijfel geven en je unbannen maar ook alleen jou IP, kom ik erachter dat jefhut op jou account ingelogd is krijg je alsnog een ban.

Mvg,
~kbkjelveld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.