Geaccepteerd Unban : promoten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Itschartje

Niet Verified
17 jan 2016
3
0
30
20
Hallo , ik ben zojuist geband omdat ik een server ip opnoemde in de chat en dat mocht dus niet.
de reden dat ik het had gedaan was ik wou samen met een vriendin gaan spelen op een server en ik wou haar de Ip geven maar dat kon dus niet en ik moest het echt even zeggen tegen haar en nu ben ik dis geband en ik kan echt niet zonder de server alsjeblieft mag ik er weer op het spijt me heel erg ik zou het nooit meer doen ik heb een ban voor 5 maanden en nog wat dagen enzovoort. Ik heb zoveel lol op jullie server alsjeblieft mag ik er weer op spelen ik ben ook nog is god dus ik vind het wel een beetje stom dat ik dat heb gekocht en dat ik nu dan geband ben terwijl ik snap dat gods ook geband mogen worden hoor.
de server betekend best veel voor mij als jullie mij de vraag stellen wil je het nooit meer doen zou ik ja zeggen en dan zou ik een server ip op een andere manier vertellen. ik heb er echt heel erg veel spijt van en ik ben altijd aardig tegen iedereen op de server dus daar ligt het ook niet aan.
Het zou fijn zijn als ik weer op jullie server mag vind het namelijk heel erg jammer

Liefs Chartjuhx
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Gezien Biba geen moderator meer is en we geen bewijs in onze handen hebben, unban ik je. Veel plezier verder op de server!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.