Geweigerd Unban aanvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanAapje

Niet Verified
6 mei 2015
18
0
83
20
Beste hauntednetwork,

Ik ben een maand geleden gebanned voor hacken. Wacht dat woord hacken klopt niet ik was gewoon 100% legit... maar oké.
Ik heb een maand terug ook al unban aanvraag gedaan en ik zou graag willen dat dit door iemand anders beken word dan xCasanovaa. Ik zou ook contact op kunnen nemen als jullie dat willen.

Mijn broertje Itz_wcpvp, RyanAapje had die middag wad mods en players gekilled daar werd over gezegd dat hij hackte wat al niet waar was dus word hij gebanned voor 1 maand kom ik online op nevinryan IK WIST 100% NIET dat hij gebanned was daar voor dus krijg ik een waarschuwing voor leave de server anders 6maanden ban wat ik ook net doe ik leave en de volgende ochtend staat er 6 maanden ban voor ban omzeilen.

Ik weet dat jullie niks met het word ik hack niet kunnen maar wel met dat ban omzeilen en ik zou graag dat het gewoon terug gezet word naar 1 maand wat officieel ook zo moet zijn!

Mvg Nevin,
 

RyanAapje

Niet Verified
6 mei 2015
18
0
83
20
Ja sorry dat dit op mijn broertje aucc geschreven is ik kom niet meer op de mijne op het forum dat ben ik nu aan het fixen voor jullie!

-Nevin
 

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Dit verhaal valt onder de ''familiesmoes'' en wegens het feit dat wij niet kunnen controleren wie er achter de pc zit wijs ik je unban aanvraag af.

De ban blijft staan.

Gr. Shockerz
(topic gesloten)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.