Una idea

Jails

  • Ja, op alle servers!

    Votes: 5 38,5%
  • Ja, maar dan op maar een paar servers!

    Votes: 7 53,8%
  • Nee, laat het hier maar bij ;)

    Votes: 1 7,7%

  • Total voters
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
gast, je moet echt je posts nalezen en even voor jezelf bedenken: "Hmmm als andere mensen dit lezen, zouden ze het kunnen begrijpen?" want kom op zeg, wat de heck bedoel je!?
Niet zo onaardig ;)
Maar ik snap het ook niet wat hij bedoelt... xD
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Op factions staan er spawners van dieren. Dude doe eens rustig
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
gast, je moet echt je posts nalezen en even voor jezelf bedenken: "Hmmm als andere mensen dit lezen, zouden ze het kunnen begrijpen?" want kom op zeg, wat de heck bedoel je!?


En hoezo nieuwe spawn? waar lees jij dat er een nieuwe komt

Uhm? Dat zei Remy miss :P
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik begrijp Artho wel hoor? Je hoeft niet meteen boos te worden als je het niet begrijpt
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
huh? ik ben niet boos, ja ok een kracht termpje als "heck" kan misschien wel als boos opgevat worden haha ^^


maareuh @Sherwan_ nee, remy zei dat er veranderingen komen aan spawn als de 1.8 update er is, er staat nergens iets over een nieuwe spawn ;)
 

HolySheeper

Supreme
HolySheeper
HolySheeper ✔
Supreme
22 mrt 2014
72
57
144
Minecraft
gast, je moet echt je posts nalezen en even voor jezelf bedenken: "Hmmm als andere mensen dit lezen, zouden ze het kunnen begrijpen?" want kom op zeg, wat de heck bedoel je!?


En hoezo nieuwe spawn? waar lees jij dat er een nieuwe komt?
Zie de post van remy
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Mensjes, dit gaat niet meer over het onderwerp waar dit topic voor bedoeld was. . .
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
iedereen lijkt voor. Ik denk eerder.. waarom beschikbare slots op server verspillen aan a**holes die technisch gezien een ban hebbe...


Wat je wel kan doen is een "jail" maken en mensen die te veel taalfouten maken daar naartoe sturen voor een uurtje ... en die kamer vol signs met d-t en grammaticaregels zetten *not serious* *or maybe i am*
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
iedereen lijkt voor. Ik denk eerder.. waarom beschikbare slots op server verspillen aan a**holes die technisch gezien een ban hebbe...


Wat je wel kan doen is een "jail" maken en mensen die te veel taalfouten maken daar naartoe sturen voor een uurtje ... en die kamer vol signs met d-t en grammaticaregels zetten *not serious* *or maybe i am*

Het lijkt mij niet erg verstandig dat dan te doen; ik heb gemerkt dat er nogal wat spelers zijn met dyslexie. Om dezen dan te bestraffen voor fouten, waar zij, lijkt mij, niet veel aan kunnen doen, kan nogal kleinerend op hen overkomen.

Het idee zelf vind ik erg leuk, ik ben er een groot voorstander van. ;)
Ik erger mij ook dood aan de vele fouten...
Maar het lijkt mij nogal een gedoe om dan aan iedereen te gaan vragen of hij/zij dyslectisch is.

'That's what she said...'
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
@Bauertje hehe, ik meende het ook niet echt, maar het volgende voorstel kan wel echt toegepast worden. IPV dt en grammaticaregels... de server rules in die kamer zetten... mensen die een kleine overtreding begaan kunnen daar dan eventjes bezinnen en de regels nog is goed doornemen! dit is wel een serieus voorstel ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.