[ultra] nieuwe rank?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MiningBerkay

Niet Verified
23 dec 2015
96
71
199
Noord Brabant , Oss
Goedeavond, Leiding.

Allereerst, dit is meer bedoeld voor het haunted leidingteam. Maar als je geïntresseert bent kun je natuurlijk altijd lezen!

Ik zat eens rond te derpen, en ik vroeg me af wanneer komt er weer eens een nieuwe rank? Een rank waar je weer verschillende voordelen hebt..

Dit is dus ook mijn vraag,
Wanneer komt er weer een nieuwe rank? Ik heb al een naam bedacht als dit gaat komen.. :D

Ultra
Ultra is een rank die tussen premium en elite ligt. Ik dacht aan een prijs van €15,00 waar je de volgende voordelen krijgt.

1. Een nieuwe kit op KitPvP.
'Giant' -
Speed 1 - Ironarmor + diamondboots. Elke 2 levels een 'bescherming upgrade' en een speed upgrade. 3 weakness potions.

2. Survival.
Tokens en meer..? (Ideeën zijn welkom btw).

3.Skywars, een speciale kit bijvoorbeeld.

Dit waren ongeveer mijn ideeën. natuurlijk is dit niet 'serieus' dat dit moet ofzo. De leiding beslist uiteindelijk maar het zou natuurlijk wel leuk zijn!

Met vriendelijke groeten,

Berkay.

PS: Als je het met me eens bent, zou het leuk zijn als je ook op het 'mee eens' knopje drukt!

PSII: Ik kan niet echt alles verzinnen.. dus hulp waardeer ik!
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: jan28

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
er was al aangekondigd dat er waarschijnlijk een nieuwe rank kwam ;) allemaal bij thn 2.0
maar ik denk dat je het verder moet uitdenken enkel een kit is niet echt genoeg voor een nieuwe rank en 15 euro ligt 3 euro onder elite nu niet echt de moeite....
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Opzich niet eens zo verkeerd, maar bij haunted network 2.0 komt er al een nieuwe rank. Dus lijkt me een beetje overbodig, Maar je kan het altijd aanvragen.

Mvg
Dimitri
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
Opzich niet eens zo verkeerd, maar bij haunted network 2.0 komt er al een nieuwe rank. Dus lijkt me een beetje overbodig, Maar je kan het altijd aanvragen.

Mvg
Dimitri
je haalt de woorden uit mijn mond :P
 

guusbong

Niet Verified
16 jul 2015
105
21
154
Panda Land, Nederland
volgens mij is er al een nieuwe rank die boven god komt van €70 euro ofzo
Ik weet niet of ik het goed zeg maar volgens mij ging die rank: 'Sniper' heten?
 
D

Deleted member 2824

Guest
als ik een rank zou toevoegen dan zit het het wel goedkoop
onder premium gewoon 3 euro
voor als je gewoon wat kleine extras wilt
 

Enderninjaz

Niet Verified
5 feb 2016
7
1
37
22
Maak alstublieft niet te veel voordelen voor ranks. Dat is juist o.a. wat er zo leuk is aan haunted.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.