Twee super toffe ideeen (prison)

Status
Niet open voor verdere reacties.

StefNL

Niet Verified
18 apr 2016
42
14
74
29
Beste haunted staff,

Ik heb twee ideeen waarvan ik hoop dat jullie ze uit kunnen voeren.
- Bootjes probleem? zorg ervoor dat spelers geen permissie meer hebben om ze te plaatsen?
- Niemand anders dan jijzelf heeft toegang tot de chests in je cell (tot nu toe kan iedereen er lekker in) zojuist glipte iemand mijn cell in en heeft zo'n 1,2mill aan stuff gestolen... Ik ben nu best pissig, was alleen al 20 stacks redstone blocks, meneer reageerde niet op het aanspreken van mij en ging lekker vrolijk rank up van mijn geld... ik ben boos en hoop vooral dat idee 2 uitgevoerd gaat worden.

Alvast bedankt voor jullie reactie
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Beste haunted staff,

Ik heb twee ideeen waarvan ik hoop dat jullie ze uit kunnen voeren.
- Bootjes probleem? zorg ervoor dat spelers geen permissie meer hebben om ze te plaatsen?
- Niemand anders dan jijzelf heeft toegang tot de chests in je cell (tot nu toe kan iedereen er lekker in) zojuist glipte iemand mijn cell in en heeft zo'n 1,2mill aan stuff gestolen... Ik ben nu best pissig, was alleen al 20 stacks redstone blocks, meneer reageerde niet op het aanspreken van mij en ging lekker vrolijk rank up van mijn geld... ik ben boos en hoop vooral dat idee 2 uitgevoerd gaat worden.

Alvast bedankt voor jullie reactie
Ik speel voorlopig nog geen prison, maar het klinkt wel heel negatief.
Miss kan je een paar stafflembers taggen?
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Ow vreemd drm heeft iedereen dus blokken voor hun cel
 

StefNL

Niet Verified
18 apr 2016
42
14
74
29
Ow vreemd drm heeft iedereen dus blokken voor hun cel
Correct, maar als ik m'n cell uit wil en de blokken weg haal en iemand stormt uit het niets naar binnen en rooft de helft van m'n kisten leeg is het een beetje triest toch?
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Kl
Correct, maar als ik m'n cell uit wil en de blokken weg haal en iemand stormt uit het niets naar binnen en rooft de helft van m'n kisten leeg is het een beetje triest toch?[/QUOTEKl
Spijtig dat bloks niet werken met hacks kan je door de blocks in chesten best triest je hebt uren zitten minen en een hacker^steelt alles in 1 min.
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
Correct, maar als ik m'n cell uit wil en de blokken weg haal en iemand stormt uit het niets naar binnen en rooft de helft van m'n kisten leeg is het een beetje triest toch?
Misschien handig om in dat geval dubbele beveiliging te plaatsen, dus dat je je eerste muurtje voor je deur neerzet en bij je kisten achterin je cell een tweede muurtje maakt. Als ze dan door de eerste heenkomen, dan moet je gewoon net zo lang wachten tot ze weggaan en vervolgens de eerste muur afsluiten en dan de tweede openen!
 

StefNL

Niet Verified
18 apr 2016
42
14
74
29
Doe ik meestal ook wel, maar deze keer toevallig een keer niet (had maar een muurtje gedaan omdat ik zelf in m'n cell was. Hij leegde zelfs zn ghi kit in m'n chests om meer te kunnen stelen... Meh
Misschien handig om in dat geval dubbele beveiliging te plaatsen, dus dat je je eerste muurtje voor je deur neerzet en bij je kisten achterin je cell een tweede muurtje maakt. Als ze dan door de eerste heenkomen, dan moet je gewoon net zo lang wachten tot ze weggaan en vervolgens de eerste muur afsluiten en dan de tweede openen!
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
Doe ik meestal ook wel, maar deze keer toevallig een keer niet (had maar een muurtje gedaan omdat ik zelf in m'n cell was. Hij leegde zelfs zn ghi kit in m'n chests om meer te kunnen stelen... Meh
Das best vervelend. Ik heb die dubbele beveiliging wel altijd in werking staan, maar toch lukt het steeds iemand binnen te komen in specifiek mijn cell en al mijn kisten leeg te halen. Maar ik ben het met je eens dat er wat aan gedaan moet worden, want al die blokken voor de deuren maakt het er niet gezelliger op :P
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
Tof dat je probeert mee te denken!!

Echter zitten we met het probleem dat de plugins die we gebruiken ons dwarsliggen.
hun hebben nog geen update gedaan en die zorgen voor deze problemen helaas.

maar als je nog meer ideeen hebt is het altijd welkom :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.