Triest nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkWolnir

Supreme
DarkWolnir
DarkWolnir ✔
Supreme
8 feb 2015
26
9
144
Toen ik 3uur in de middag lekker zat te gamen crash mn game en moest ik weer inloggen maar dat kon niet dus ik ging ff wachtwoord veranderen en toen geprobeerd om in te loggen maar dat werkte ook niet ik heb ook een optifine cape dus ik ging ff kijken of ik daar er wel bij kon maar dat kon ook niet ik heb een uur alles geprobeerd maar niks werkte email inloggevens die ik zoals altijd intypte voor inloggen werkte gwn niet dus als mensen mij nu zien online dan ben ik dat niet :( ik ben crafter2513 had namechange dus heet DutchMarbleStoo_ dus als jullie mij online zien ben ik dat niet :( als ik mn account terug heb meld ik het
 

xli.saa_

Niet Verified
5 jan 2016
72
37
164
20
BROODKAST!
Toen ik 3uur in de middag lekker zat te gamen crash mn game en moest ik weer inloggen maar dat kon niet dus ik ging ff wachtwoord veranderen en toen geprobeerd om in te loggen maar dat werkte ook niet ik heb ook een optifine cape dus ik ging ff kijken of ik daar er wel bij kon maar dat kon ook niet ik heb een uur alles geprobeerd maar niks werkte email inloggevens die ik zoals altijd intypte voor inloggen werkte gwn niet dus als mensen mij nu zien online dan ben ik dat niet :( ik ben crafter2513 had namechange dus heet DutchMarbleStoo_ dus als jullie mij online zien ben ik dat niet :( als ik mn account terug heb meld ik het
Ik weet het niet zeker, maar misschien is je account gehackt.dat had ik ook namelijk :/ Ga anders naar mojang en probeer een oplossing te zoeken!
 

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer
Da's balen kevin!
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Toen ik 3uur in de middag lekker zat te gamen crash mn game en moest ik weer inloggen maar dat kon niet dus ik ging ff wachtwoord veranderen en toen geprobeerd om in te loggen maar dat werkte ook niet ik heb ook een optifine cape dus ik ging ff kijken of ik daar er wel bij kon maar dat kon ook niet ik heb een uur alles geprobeerd maar niks werkte email inloggevens die ik zoals altijd intypte voor inloggen werkte gwn niet dus als mensen mij nu zien online dan ben ik dat niet :( ik ben crafter2513 had namechange dus heet DutchMarbleStoo_ dus als jullie mij online zien ben ik dat niet :( als ik mn account terug heb meld ik het
Ik kijk wel ff mee of ik iets kan vinden. Maybe weet ik iemand die hem terug kan hacken voor je!
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
Toen ik 3uur in de middag lekker zat te gamen crash mn game en moest ik weer inloggen maar dat kon niet dus ik ging ff wachtwoord veranderen en toen geprobeerd om in te loggen maar dat werkte ook niet ik heb ook een optifine cape dus ik ging ff kijken of ik daar er wel bij kon maar dat kon ook niet ik heb een uur alles geprobeerd maar niks werkte email inloggevens die ik zoals altijd intypte voor inloggen werkte gwn niet dus als mensen mij nu zien online dan ben ik dat niet :( ik ben crafter2513 had namechange dus heet DutchMarbleStoo_ dus als jullie mij online zien ben ik dat niet :( als ik mn account terug heb meld ik het
Rot voor je, probeer contact met mojang te zoeken
 

xli.saa_

Niet Verified
5 jan 2016
72
37
164
20
BROODKAST!
via youtube zoek je hoe kan je je minecraft account terugkrijgen als ie gehackt is? dan doe je wat er in de video staat en dan krijg je het waarschijnlijk terug! bij mij werkte het
 

DarkWolnir

Supreme
DarkWolnir
DarkWolnir ✔
Supreme
8 feb 2015
26
9
144
via youtube zoek je hoe kan je je minecraft account terugkrijgen als ie gehackt is? dan doe je wat er in de video staat en dan krijg je het waarschijnlijk terug! bij mij werkte het
dat is het probleem ik ben mn email vergeten van mn acc het wachtwoord
 

Cursz

Niet Verified
19 jan 2016
2
1
49
21
Tip: Schrijf de informatie van je account ergens op of in, zodat je in ieder geval wel weet wat je email en je ww is. Ik vind het erg sneu voor je ;( Miss moet je idd ff op YT kijken of met Mojang contact opnemen.

mvg,

Roy | Cursz
;)
 

DarkWolnir

Supreme
DarkWolnir
DarkWolnir ✔
Supreme
8 feb 2015
26
9
144
zeg zou het hier een mogelijkheid zijn als ik een nieuw acc koop en dat mn elite rank kan worden overgezet? @remymine
 
Status
Niet open voor verdere reacties.