Tpahere in factions!

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik wil graag verzoeken dat /tpahere WEG gaat. Ik snap dat het een nakkerijspel is enzo, maar die tpahere, gaat er echt over. Iemand deed net tpahere en hij hitte me, ik kon /f enemy niet doen door combat ! Daarom zijn er veel mensen zat van dit spel. @remymine zou je die /f enemy kunnen fien, of die tpahere weg kunnen halen? ik ben echt compleet raged.
 

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Ik wil graag verzoeken dat /tpahere WEG gaat. Ik snap dat het een nakkerijspel is enzo, maar die tpahere, gaat er echt over. Iemand deed net tpahere en hij hitte me, ik kon /f enemy niet doen door combat ! Daarom zijn er veel mensen zat van dit spel. @remymine zou je die /f enemy kunnen fien, of die tpahere weg kunnen halen? ik ben echt compleet raged.

Je hoeft toch niet /tpaccept te doen je kan ook /tpdeny doen dan teleporteer je niet naar diegene toe volgens mij.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
ja hallo, die tpahere en tpa is bugged. als je tpa doet staat er : diegen wilt jou naar hem toe teleporten. en tpahere stata er : wil naar je toe teleporten. Die 2 zijn verwisseld. Maar daar GAAT 't niet om. Het gaat om die vervelende tag waardoorje geen /f enemy kan bij deathtrap ! -,-
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Ik wil graag verzoeken dat /tpahere WEG gaat. Ik snap dat het een nakkerijspel is enzo, maar die tpahere, gaat er echt over. Iemand deed net tpahere en hij hitte me, ik kon /f enemy niet doen door combat ! Daarom zijn er veel mensen zat van dit spel. @remymine zou je die /f enemy kunnen fien, of die tpahere weg kunnen halen? ik ben echt compleet raged.
Daarom ben ik gestopt met Factions iemand (zeg geen namen) tpaherede me en toen was 7 Setjes prot IV kwijt! >:(
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
hahaha ik snap hier niks van
Dan reageer je gewoon niet of geef een reactie die wel nuttig / van belang is. :)

Ik raak soms ook daardoor in de war, omdat er (ooit) een fout / onduidelijkheid qua inhoud was over de tekst die verscheen als je zo'n aanvraag kreeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.