Tot ziens.

KingDannyOne

Niet Verified
2 mei 2014
13
3
122
24
Zoals jullie al aan de titel zien ik neem afscheid. Bedankt voor de tijd hier (ben al langer inactief)
tot nu zeg ik: DOEI!
hNJJ3CG.gif
 

Doctorchinees

Niet Verified
29 jan 2015
72
27
174
22
bami
dit is "stel je voor" dus niet "afscheid" maar ja laterzz :P
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
hey



en doei
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Het is altijd jammer dat een speler bij deze server er mee op houd, ik wens je veel geluk in je verdere toekomst.
En ach wie voor dat je het weet speel je hier weer.
Met vriendelijke Groet whitch
 
  • Like
Reactions: KingDannyOne
C

Checkpointx

Guest
tja ik ken je niet, maar afscheid nemen kan je het beste met een lach doen, dus om af te sluiten met de wijze woorden van Bender Bending Rodriquez....
 

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
Het is altijd jammer dat een speler bij deze server er mee op houd, ik wens je veel geluk in je verdere toekomst.
En ach wie voor dat je het weet speel je hier weer.
Met vriendelijke Groet whitch
ooit moet remy ook ermee ophouden, of hij dat nou wilt of niet, iedereen word ooit oud, zo oud dat ze niks meer kunnen doen..........

MAAR GELLUKKIG IS DAT NOG LANG NIET!!!













(fissa)
 

Doctorchinees

Niet Verified
29 jan 2015
72
27
174
22
bami
ik weet niet of hij deze server houd tot zijn 80e of bestaat mc üperhaupt dan nog wel?
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Lego bestaat ook nog steeds, dus is het best mogelijk dat minecraft nog bestaat, wie weet speel je het dan wel in een virtuele wereld
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ooit moet remy ook ermee ophouden, of hij dat nou wilt of niet, iedereen word ooit oud, zo oud dat ze niks meer kunnen doen..........

MAAR GELLUKKIG IS DAT NOG LANG NIET!!!













(fissa)
dan moet remy dat maar aanleren aan zijn zoon of dochter zo blijft thn in goede handen :) (hopelijk)
 
  • Like
Reactions: kronoscreeper
S

serieus

Guest
Als Remy ooit de server zal moeten stoppen zal er vast en zeker iemand zijn die het over wilt nemen ghehe!
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
diegene die het later wil overkopen/overnemen zal wel heel wat mogen betalen als het dan nog zo druk is zoals nu remy zijn server is al redelijk wat waard
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
diegene die het later wil overkopen/overnemen zal wel heel wat mogen betalen als het dan nog zo druk is zoals nu remy zijn server is al redelijk wat waard
en als je de server wat aanpast kan het nog veel opbrengen bv meer voordelen duurdere ranks (mensen kopen da toch :D)