Top Voters Januari 2022

Beste Haunties,

In dit bericht willen wij de top-3 voters van de maand feliciteren! Ook een bedankje aan iedereen voor alle votes.
Door de votes komen wij bovenaan de serverlijsten te staan waardoor minecrafters ons sneller vinden.

Top-3 Prijzen
De 3 beste voters van de maand zullen een toffe prijs ontvangen!

Voten kan iedere dag via https://hauntedmc.nl/vote (of in-game /vote gebruiken voor een link naar deze pagina).

Wanneer je aan het eind van de maand tot de top 3 behoort zal je kans maken op een van de volgende prijzen:
  • Plek 1: Een winkelcode ter waarde van 20 euro.
  • Plek 2: Een winkelcode ter waarde van 10 euro.
  • Plek 3: Een winkelcode ter waarde van 5 euro.
Deze prijzen zijn uiteraard ook weg te geven aan vrienden of familie!
Handig als je de hoogste rank al hebt, maar je voor een goede vriend toch die upgrade bij elkaar wilt voten.

1643732288143.png


De Winnaars van deze Maand
De 3 beste voters van deze maand worden hier bekend gemaakt. Als bijlage bij dit nieuwsbericht vind je een bestand met de volledige ranking van de afgelopen maand.

Plek 1: @Morschie met 151 votes!

Plek 2: @Pitchblackdawn met 143 votes!

Plek 3: @OmgItsAna met 114 votes!


Gefeliciteerd allemaal!

De winnaars zullen via de website in een conversatie worden gecontacteerd. Zorg er dus voor dat je een forum account hebt!

Vote Ranglijst
De nieuwe ranglijst voor komende maand is hier te vinden: https://www.hauntedmc.nl/leaderboard/votes/
Op de ranglijst staan de 50 beste voters van deze maand. We wensen jullie veel succes, moge de beste voters winnen!


- HauntedMC Team
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Vanaf deze maand hebben we tevens een 4e votelijst toegevoegd!
Vergeet deze dus niet mee te nemen om kans te maken op de prijzen :)
 
  • Winner
Reactions: DuracellKonijn

_Sub_Zero_

Supreme
_Sub_Zero_
_Sub_Zero_ ✔
Supreme
13 dec 2020
11
2
100
38
Roermond (Limburg)
@remymine bij de 3e votelink geeft die elke keer aan dat ik al gevote heb terwijl ik die gisteren voor het eerst aanklikte en toen zei die ook dat ik al gevote had dit is de nieuwe link die je toegevoegd hebt.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
@remymine bij de 3e votelink geeft die elke keer aan dat ik al gevote heb terwijl ik die gisteren voor het eerst aanklikte en toen zei die ook dat ik al gevote had dit is de nieuwe link die je toegevoegd hebt.
Kan helaas niks doen aan zulk soort dingen. Dan zou je echt een mailtje naar die website moeten sturen.

Wat algemene punten:
Niet elke site is per 12 uur, op sommigen moet je 24 uur wachten. Ook mag je op sommige lijsten maar voor 1 server voten in die tijd.
 

_Sub_Zero_

Supreme
_Sub_Zero_
_Sub_Zero_ ✔
Supreme
13 dec 2020
11
2
100
38
Roermond (Limburg)
@remymine er klopt helemaal niks van die pagina ik stuur een contact formulier waar niet op gereageerd word en de tijd klopt ook niet wat daar weergegeven word. Op die site zou het 6:11 uur smiddags zijn terwijl ik om 00:11 savonds vote. ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar vind dit wel een nadeel wat de vote ranking betreft.
26sfz33

mPwdMcbESr-GvO-kbePk1w.png
 

Buurmann

Supreme
Roegbainder
Roegbainder ✔
Supreme
7 mei 2019
29
15
164
30
Groningen
@remymine er klopt helemaal niks van die pagina ik stuur een contact formulier waar niet op gereageerd word en de tijd klopt ook niet wat daar weergegeven word. Op die site zou het 6:11 uur smiddags zijn terwijl ik om 00:11 savonds vote. ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar vind dit wel een nadeel wat de vote ranking betreft.
26sfz33

mPwdMcbESr-GvO-kbePk1w.png
Deze site loopt volgens de tijd van een andere tijdzone. je kan 1x per dag deze site gebruiken, dus dan valt het nog wel wat mee ja :) De 4e site heeft ook dat als je vote dat deze timer om weer te voten verloopt op 0600 in de ochtend.
 

_Sub_Zero_

Supreme
_Sub_Zero_
_Sub_Zero_ ✔
Supreme
13 dec 2020
11
2
100
38
Roermond (Limburg)
Deze site loopt volgens de tijd van een andere tijdzone. je kan 1x per dag deze site gebruiken, dus dan valt het nog wel wat mee ja :) De 4e site heeft ook dat als je vote dat deze timer om weer te voten verloopt op 0600 in de ochtend.
maar ik kan helemaal niet voten op die pagina ik krijg elke keer datzelfde bericht als ik nu 12 uur wacht of 24 uur of 36 uur ik blijf die melding krijgen dat ik al gevote heb en de host van die site reageert gewoon weg niet op mijn contact formulier.